Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ironisk, inte irånisk. Snyting, inte snuting. Utländskt tangentbord, inte skrivbord. Ska jag fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Snyting, inte snuting. Utländskt tangentbord, inte skrivbord. Ska jag fortsätta? Men det var med mening jag skrev sa. Tro mig eller lat bli att tro mig. Dessutom var jag nio ar da. Du stavade sakert ocksa bajs nar du var nio, med tanke pa hur du stavar nu. Luddee, jag har aldrig haft nat kalas. Luddee2, dom tradarna jag skapat som ligger i papperskorgen.. Forut hette papperskorgen "Spam" och dar kunde man posta.. Men sen gjorde hultenius om det forumet till forumet "papperskorgen". Tommy Fido, jag sag en gang att nan hade skrivit att den trodde att du var en av dom yngre medlemmarna. Redigerad 4 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) med tanke pa hur du stavar nu. Tar det som en komplimang, tack jag vet att jag stavar ganska bra! Tro mig eller lat bli att tro mig. Det sistnämnda passar mig bättre! Redigerad 4 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 jag har aldrig haft nat kalas. Nat = nåt = Något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nat = nåt = Något Stammer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nat = nät = jag har aldrig haft nätkalas. Hahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tommy Fido, jag sag en gang att nan hade skrivit att den trodde att du var en av dom yngre medlemmarna. Oh wow oj oj oj hur ska jag säga det här ?...Du har förstört mitt liv med dom där orden (100% ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kan ni ta detta över MSN eller liknande? Vill inte få topicen låst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) (100% ironi) Synd.. Xstreem, Tror inte dom vill ha mitt namn bland deras kontakt lista. Redigerad 4 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Synd.. Sluta spamma nu meto, gå och lek med dina jävla pokémon istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Sluta spamma nu meto, gå och lek med dina jävla pokémon istället! Men jag ager ingen san.. Jag tycker det borjar bli jobbigt med precis alla dumma medlemmar emot mig, Ebeeto som jag hade borjat tycka var trevlig. Redigerad 4 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Sluta spamma nu meto, gå och lek med dina jävla pokémon istället! Tycker du också ska ta och sluta spamma och gå och leka med dina barbiedockor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tycker du också ska ta och sluta spamma och gå och leka med dina barbiedockor Okej, men han överdriver. Ja det ska jag göra.. senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nu tycker jag att vi alla lägger ner och lämnar den här tråden ifred tills någon postar en ny serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nu tycker jag att vi alla lägger ner och lämnar den här tråden ifred tills någon postar en ny serie! Om nagon postar en ny serie sa kommer det alldeles sakert att finnas en liten dum teckning dar jag fragar vad runka betyder. Tija, om jag skulle vara nan slags dum gubbe som "Raggar sma tjejer" sa skulle jag inte soka pa ett gtaforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Om nagon postar en ny serie sa kommer det alldeles sakert att finnas en liten dum teckning dar jag fragar vad runka betyder. Okej efter det där så skippar jag att posta min serie... Tija, om jag skulle vara nan slags dum gubbe som "Raggar sma tjejer" sa skulle jag inte soka pa ett gtaforum. Dum gubbe ?...Det är nog inte rätt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ska göra en rätt så stor serie (har jag tänkt). Den ska handla om en snubbe som ska göra jobb åt MODsen på GTAsajten... Men vem vill vara den här snubben? Säg isf hur ni vill se ut och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Ska göra en rätt så stor serie (har jag tänkt). Den ska handla om en snubbe som ska göra jobb åt MODsen på GTAsajten... Men vem vill vara den här snubben? Säg isf hur ni vill se ut och sånt... jag vill, rita nåt du men jag vill gärna ha en skylt med R* North märke på du kan klippa ut skylten från denna bild: http://web.telia.com/~u86427217/rockstar.gif Redigerad 4 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 jag vill, rita nåt du men jag vill gärna ha en skylt med R* North märke på Du får ha en R* tröja... Orkar inte rita en skylt hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Jag vill göra en serie, men jag har inge bra ideer. Synd det... jag är grym Redigerad 4 januari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts