Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

Jag hade ju inte sett luddees fin-fina serie när jag påbörjade denna... Den behandlar faktiskt några av de ämnen som hans serie gör. Meto är rolig, just därför blir det så mycket om honom.
Vilken otur för mig att du kom då :D

Låt mig bli den förstaandra, och inte sista, att säga att din va grym!!!!!!! HAHAHAHAH! garvade fan ihjäl mig!! ^_^

Grymma kommentarer:

Jagg e tuf!!11

Urachez:

Fan, vilken gay serie, meto...

Meto

Vad betyder "gay"?

Urachez:

vet du inte det? hö hö...

Meto:

Du vet säkert inte själv, så håll flärran!

Jag ska vara med! Och ni vet alla varför!

trä_händer

*Applåder, APPLÅDER!!!!*

Får jag va med i din nästa serie (som nått bra ^_^) eftersom jag varit så snäll mot dig nu ^_^ ...!

::Ädditt:: Oj då, andra! duh! ^_^

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag flabbade ju åt min egen serie nu när jag läste den igen... Kanske för att klockan är sju på morgonen och jag inte sovit än... :D

HAHAHAHAHAHA! Fy fan vad jag garvade åt stavningen (vet att det var avsiktligt, förstås) i första serien, och åt det utländska "skrivbordet". Aaah! KUUUNG Ebeeto! Magnifikt!
Du blev ju dessutom porträtterad med fördel... Mr. T! Grrr!!

Får jag va med i din nästa serie (som nått bra ) eftersom jag varit så snäll mot dig nu  ...!

Klart! Jag skulle använda några medlemmar att bli "upäldade" av Meto, men av någon anledning tänkte jag inte på dig. Du ska vara med i nästa, och vara "jäte-tuf". Tummis!

EDIT: Urachez: Just det, ja... Snuting... Att jag kunde utelämna en sådan viktig detalj...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet. Hur fan kunde jag missa det första gången? Jaja, som tack gör jag ett nytt inlägg och spammar till din ära.

...

...

... MetoCP - HIHIHIHIIH!

Och till Stellans ilska :D

Det äro bara vi 3 uppe plus nån ny... wieeee!

ÄDIT: MetoCP kom jag på ju! :'( för länge sedan!

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MetoCP kom liksom helt naturligt för mig flera månader sedan när jag diskuterade pojkens kasshet med min käre vän Zack. Men du ska förstås ha cred för att ha tagit upp det namnet... Här får du: CRED

Hahahhahahah! Jag delar kakan med dig din eleganta beeto. Jag var ju dock irånisk. Alla har väl haft sånna diskutioner!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skulle gora en serie skulle min serie se ut sà har:

Det var en gang en dum liten rod harig kille som hette luddee, en dag skulle ludde fa en hjarna inopererad, nar lakarna borjade arbeta var luddee bajs nodig..

Luddee avbrot efter att operationen nastan var fardig.

Da sag han ut som ett missfoster.

Nar Luddee bajsat klart var han sjart muskler sa starka att han bajsade som en kanon! Da ville svenska forsvaret ha honom i sitt hemliga krig mot danmark, efter 1 ars traning skickade dom ivag luddee till ett slagfalt som lag utanfor en ond vampyrs slott, vampyren hette "Funny"trashbin..

Ludde stallde med rumpan upp mot himmelen.. Men efter som soldater inte far mycket mat kunde han ¡nte fa upp nanting. Sosmoningom retererade svenskarna efter att kapten carolus hade blivit skjutten, men luddee stog kvar..

Da fanns det en dansk bog soldat som hette Kung food, Kung food borjade langsamt sjart kn**** luddee, dock blev hans kons organ bajsit men det var ingen fara, Kung food tyckte om bajs.

<Timmar tidigare>

"Funny"trashbin visste inte om han skulle se pa striden eller ej, hans favorit porrfilm med Gtajagarn, Pico, Tommy Fido, Weener, Ebeeto och Zack sandes just da pa tv.

<Timmar senare>

"Funny"trashbin tog dod pa sig sjalv efter att fatt reda pa vad som hant dar nere

Sakert manga stavfel, men dom bryr jag mig inte om!

Wow så rolig man kan bli...Kom du på den där historien på dagis eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahhahahah! Jag delar kakan med dig din eleganta beeto. Jag var ju dock irånisk. Alla har väl haft sånna diskutioner!! ;)

Ironisk, inte irånisk.

Kan ni inte haka up er pa den har traden istallet, jag ar faktiskt stoltare over den http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...2&hl=kulast+att .

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor