Weener Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Men vafan!? Jag var ju aktivast i den tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Men vafan!? Jag var ju aktivast i den tråden Ville kanske inte ha med dig, du hade inga passande kommentarer! Edit: Ska påbörja en ny senare idag! Redigerad 30 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jag ska också påbörja en nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Klart... Puh... Edit: Framöver har mina och P-C's serier © skydd.... Redigerad 30 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Haha den va bra! Men inte lika bra som dom förra. Dom hade mer "action" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Haha den va bra! Men inte lika bra som dom förra. Dom hade mer "action" Men det är svårt att hitta nåt roligt att göra topic om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ta dramat i "CS-skills-topicen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Kör lite galna "bakom gtasajten" berättelser. Hur galen är Funny, hur många personligheter tror han att han har, och varför i helvete skriver den jäveln om sig själv i tredjeperson. Ehm...vad jag egentligen ville ha sagt, alla serier som ni gör, behöver ju faktiskt inte ha inträffat, och det behöver inte vara en händelse, det kan vara att beskriva en medlemm el liknande. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Gjorde en snabbt, inte mycket aktion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 HAHAHA fan va aegzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 hehe, bra jobbat, vissa är så otroligt skumma så man garvar ordentligt en sak bara, ni kan inte copyrightskudda något om gtasajten, Hultan har copyright på GTASajten, alltså är det egentligen han som äger era "serier". lite förtydligande bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Muahaha.... Jävligt kass, men hade inget att göra så jag gjorde en serie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jaha du kan ju göra en histora om gamle Frenzy också har ju känt dig länge men nähä God ´ol Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Lölz najs serier.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ähh fan...tänkte göra en überbra serie, men jag kom bara så här långt(kolla ner)...pallade inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ähh fan...tänkte göra en überbra serie, men jag kom bara så här långt(kolla ner)...pallade inte mer. Kool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Kool... Mm...vet. Jag är bäst på allt, det är därför genialismen lyser genom så totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mm...vet. Jag är bäst på allt, det är därför genialismen lyser genom så totalt! Jahapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Muahaha.... Jävligt kass, men hade inget att göra så jag gjorde en serie... Yay jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Yay jag är med. Din rapp/dizz är ju coolast... Edit: Da Frenzy Serie! Kass.... Redigerad 30 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts