MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) När jag ser din text är det inte stavfelen jag stör mig på.... Ar du radd for fet text? Gtajagaren Gor vad? Rapportera?? Redigerad 3 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ar du radd for fet text? Ja, den ar sa jamrans stor och laskig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ar du radd for fet text? Gtajagaren Gor vad? Rapportera?? Du skulle vart i sängen för ett antal timmar sedan, gå och lägg dig.. Kan inte någon ge honom massa varningar så han äntligen får sin efterlängtade ban och kan försvinna härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du skulle vart i sängen för ett antal timmar sedan, gå och lägg dig.. Kan inte någon ge honom massa varningar så han äntligen får sin efterlängtade ban och kan försvinna härifrån? Du är ganska liten du med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du skulle vart i sängen för ett antal timmar sedan, gå och lägg dig.. Kan inte någon ge honom massa varningar så han äntligen får sin efterlängtade ban och kan försvinna härifrån? Va? Ni ar ju dumma mot mig, saklart att jag ar dum tillbaka! Jag ar i en annan tidszon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du är ganska liten du med.... Kanske det, men jag är mycket mognare än vissa här inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vilket liv att sitta o göra sånna där serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kanske det, men jag är mycket mognare än vissa här inne.. Det kan diskuteras... Ontopic: Ebeeto, när kommer nästa serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Om jag skulle gora en serie skulle min serie se ut sà har: Det var en gang en dum liten rod harig kille som hette luddee, en dag skulle ludde fa en hjarna inopererad, nar lakarna borjade arbeta var luddee bajs nodig.. Luddee avbrot efter att operationen nastan var fardig. Da sag han ut som ett missfoster. Nar Luddee bajsat klart var han sjart muskler sa starka att han bajsade som en kanon! Da ville svenska forsvaret ha honom i sitt hemliga krig mot danmark, efter 1 ars traning skickade dom ivag luddee till ett slagfalt som lag utanfor en ond vampyrs slott, vampyren hette "Funny"trashbin.. Ludde stallde med rumpan upp mot himmelen.. Men efter som soldater inte far mycket mat kunde han ¡nte fa upp nanting. Sosmoningom retererade svenskarna efter att kapten carolus hade blivit skjutten, men luddee stog kvar.. Da fanns det en dansk bog soldat som hette Kung food, Kung food borjade langsamt sjart kn**** luddee, dock blev hans kons organ bajsit men det var ingen fara, Kung food tyckte om bajs. <Timmar tidigare> "Funny"trashbin visste inte om han skulle se pa striden eller ej, hans favorit porrfilm med Gtajagarn, Pico, Tommy Fido, Weener, Ebeeto och Zack sandes just da pa tv. <Timmar senare> "Funny"trashbin tog dod pa sig sjalv efter att fatt reda pa vad som hant dar nere Sakert manga stavfel, men dom bryr jag mig inte om! Kung Food tyckte så mycket om bajs så han delade med sin kuk till MetoC7. När Meto såg kuken blev han rädd: AAAA!! en monster kuk jag måste gå och "sova" med min mamma! Edit: Ursäkta, men jag får damp. Redigerad 3 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Va? Ni ar ju dumma mot mig, saklart att jag ar dum tillbaka! Jag ar i en annan tidszon! Wooow! En annan tidszon! Först ett utländskt skrivbord och nu en annan tidszon! Du är tamefan bäst! (Ok med annan tidszon, men jag vill också vara med i tjafset) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu slutar alla bråka och Ebeeto och Pico gör massa serier, punkt slut Btw, metoc7 kan gå och lägga sig och vara tyst dessutom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kung Food tyckte så mycket om bajs så han delade med sin kuk till MetoC7. När Meto såg kuken blev han rädd: AAAA!! en monster kuk jag måste gå och "sova" med min mamma! Men jag var inte dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Nu slutar alla bråka och Ebeeto och Pico gör massa serier, punkt slut Redigerad 3 januari, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Redigerad 3 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu går ni till överdrift... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 JJJJJJJJJJJJo, Jag vet, få inte den här topicen stängd nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Seriöst! Ta bort bilden och sluta hacka på han. Reta han inte för att han är lite ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Seriöst! Ta bort bilden och sluta hacka på han. Reta han inte för att han är lite ... Just så! Nu vill vi ha serier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Seriöst! Ta bort bilden och sluta hacka på han. Reta han inte för att han är lite ... Dumma gubbe.. Ga och pissa vitt till en pizza! REGN MED BAJS PA DIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Just så! Nu vill vi ha serier! DD-DD-D-D-DDDDDDDDD-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDet var en serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts