Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 LoL!? LOL!? Brukar inte skriva lol i vanliga fall men det där var pinsamt. Doggystyle kanske? Skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag skulle chansa på att han syftade på en sexuel ställning Sexuel ställning? Sexställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Sexuel ställning? Sexställning? Yes that's the w0rd Redigerad 3 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Right...? (Stop revealing our secret plans, stupid. Hope no one else understands...) Ok mr . Black Adder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ett sissta Arman skämt nu, Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gissa vilka det här är! Du har använt min pall och träsvärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag skulle chansa på att han syftade på en sexuel ställning Tror han syftar på hur liten han e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du har använt min pall och träsvärd Ja, men din var mera Sexii. Är Arman dvärg? eller varför står han på en pall. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ja, men din var mera Sexii. Är Arman dvärg? eller varför står han på en pall. Haha Blev en lite roligare look... tänkte på att den nyaste Zeldaspelet är han ju typ ett barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Mwaha! Jag finns inte med i någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Mwaha! Jag finns inte med i någon! Ingen vet hur dom ska teckna dig. Speeder - En snabb jävel, eller? (En snabb igelkott kanske?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ett sissta Arman skämt nu, Okej? HAHAHAHAHAHAHAHA! FAN SÅ BRA! Two thumbs up. Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag har hållt på dom senaste timmarna med att teckna lite Resultatet blev nog inte så bra... denna är INTE klar än EDIT: Bilden ser lite konstig ut nu, ändrade ljuset lite i photoshop.. EDIT 2: Hittade precis ett stavfel, Arman står inte och dammar papper, han står och dammar taket Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har hållt på dom senaste timmarna med att teckna lite Resultatet blev nog inte så bra... denna är INTE klar än EDIT: Bilden ser lite konstig ut nu, ändrade ljuset lite i photoshop.. Ebeeto ripoff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag har hållt på dom senaste timmarna med att teckna lite Resultatet blev nog inte så bra... denna är INTE klar än EDIT: Bilden ser lite konstig ut nu, ändrade ljuset lite i photoshop.. Det vilda jakten på Hultenius CD? Keep up the good work, all of ya. Jag vill ha en ny stege Redigerad 3 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ebeeto ripoff? Bara för att jag ritar gör jag ingen ripoff av Ebeeto.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Bara för att jag ritar gör jag ingen ripoff av Ebeeto.. Jag kan räkna upp alla saker som gör det till en fet ripoff om du vill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Om jag skulle gora en serie skulle min serie se ut sà har: Det var en gang en dum liten rod harig kille som hette luddee, en dag skulle ludde fa en hjarna inopererad, nar lakarna borjade arbeta var luddee bajs nodig.. Luddee avbrot efter att operationen nastan var fardig. Da sag han ut som ett missfoster. Nar Luddee bajsat klart var han sjart muskler sa starka att han bajsade som en kanon! Da ville svenska forsvaret ha honom i sitt hemliga krig mot danmark, efter 1 ars traning skickade dom ivag luddee till ett slagfalt som lag utanfor en ond vampyrs slott, vampyren hette "Funny"trashbin.. Ludde stallde med rumpan upp mot himmelen.. Men efter som soldater inte far mycket mat kunde han ¡nte fa upp nanting. Sosmoningom retererade svenskarna efter att kapten carolus hade blivit skjutten, men luddee stog kvar.. Da fanns det en dansk bog soldat som hette Kung food, Kung food borjade langsamt sjart kn**** luddee, dock blev hans kons organ bajsit men det var ingen fara, Kung food tyckte om bajs. <Timmar tidigare> "Funny"trashbin visste inte om han skulle se pa striden eller ej, hans favorit porrfilm med Gtajagarn, Pico, Tommy Fido, Weener, Ebeeto och Zack sandes just da pa tv. <Timmar senare> "Funny"trashbin tog dod pa sig sjalv efter att fatt reda pa vad som hant dar nere Sakert manga stavfel, men dom bryr jag mig inte om! Redigerad 3 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Om jag skulle gora en serie skulle min serie se ut sà har: Det var en gang en dum liten rod harig kille som hette luddee, en dag skulle ludde fa en hjarna inopererad, nar lakarna borjade arbeta var luddee bajs nodig.. Luddee avbrot efter att operationen nastan var fardig. Da sag han ut som ett missfoster. Nar Luddee bajsat klart var han sjart muskler sa starka att han bajsade som en kanon! Da ville svenska forsvaret ha honom i sitt hemliga krig mot danmark, efter 1 ars traning skickade dom ivag luddee till ett slagfalt som lag utanfor en ond vampyrs slott, vampyren hette "Funny"trashbin.. Ludde stallde med rumpan upp mot himmelen.. Men efter som soldater inte far mycket mat kunde han ¡nte fa upp nanting. Sosmoningom retererade svenskarna efter att kapten carolus hade blivit skjutten, men luddee stog kvar.. Da fanns det en dansk bog soldat som hette Kung food, Kung food borjade langsamt sjart kn**** luddee, dock blev hans kons organ bajsit men det var ingen fara, Kung food tyckte om bajs. <Timmar tidigare> "Funny"trashbin visste inte om han skulle se pa striden eller ej, hans favorit porrfilm med Gtajagarn, Pico, Tommy Fido, Weener, Ebeeto och Zack sandes just da pa tv. <Timmar senare> "Funny"trashbin tog dod pa sig sjalv efter att fatt reda pa vad som hant dar nere Sakert manga stavfel, men dom bryr jag mig inte om! mogen jävel.. btw, kan du skicka dendär porrfilmen.. jag har nog glömt att jag medverkat i nån.. Zack gör så Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Om jag skulle gora en serie skulle min serie se ut sà har: Det var en gang en dum liten rod harig kille som hette luddee, en dag skulle ludde fa en hjarna inopererad, nar lakarna borjade arbeta var luddee bajs nodig.. Luddee avbrot efter att operationen nastan var fardig. Da sag han ut som ett missfoster. Nar Luddee bajsat klart var han sjart muskler sa starka att han bajsade som en kanon! Da ville svenska forsvaret ha honom i sitt hemliga krig mot danmark, efter 1 ars traning skickade dom ivag luddee till ett slagfalt som lag utanfor en ond vampyrs slott, vampyren hette "Funny"trashbin.. Ludde stallde med rumpan upp mot himmelen.. Men efter som soldater inte far mycket mat kunde han ¡nte fa upp nanting. Sosmoningom retererade svenskarna efter att kapten carolus hade blivit skjutten, men luddee stog kvar.. Da fanns det en dansk bog soldat som hette Kung food, Kung food borjade langsamt sjart kn**** luddee, dock blev hans kons organ bajsit men det var ingen fara, Kung food tyckte om bajs. <Timmar tidigare> "Funny"trashbin visste inte om han skulle se pa striden eller ej, hans favorit porrfilm med Gtajagarn, Pico, Tommy Fido, Weener, Ebeeto och Zack sandes just da pa tv. <Timmar senare> "Funny"trashbin tog dod pa sig sjalv efter att fatt reda pa vad som hant dar nere Sakert manga stavfel, men dom bryr jag mig inte om! När jag ser din text är det inte stavfelen jag stör mig på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts