luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Svart = Svårt. Vi kanske kan fortsatta allt det har via privata meddelanden. Eller editatoner. Eller att som din mamma säger, att du ska vara vid sängs vid 20.00.. då slipper vi dig, ett litet tag >EDITO< nu lägger vi ner så inte Stellan kommer, right? Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 >EDITO< nu lägger vi ner så inte Stellan kommer, right? Låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Eller att som din mamma säger, att du ska vara vid sängs vid 20.00.. då slipper vi dig, ett litet tag >EDITO< nu lägger vi ner så inte Stellan kommer, right? Sa har min mamma aldrig sagt.. Var har du fatt det ifran? Har gabriel berattat det for dig? Andring: Tommy fido, du antar fel. Det var inget skamt. Andring nummer 2: Andra istallet for att skriva nytt. Andring nummer 3: Jag kan val fortsatta allt detta "Off topic" bajs med hjalp av andringar? Ingen som kan gora en serie som kan hetta "Historien om Meto"? Jag tycker att luddee borde ga och sticka en kniv i sig sjalv. Redigerad 3 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har gabriel berattat det for dig? *garvar förjävligt högt* ....Jag antar att han drog det där skämtet för att försöka få fram att du är väldigt ung...Eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) *garvar förjävligt högt* ....Jag antar att han drog det där skämtet för att försöka få fram att du är väldigt ung...Eller nåt sånt HAHAHAHAH! *samma här * Han låter orolig! EDIT: NU SÄGER INGET NÅTT MER tråden kommer bli låst! svara inte på detta inlägg, skriv bara vidare som inget har hänt och Meto, du behöver inte ens försvara dig, ok?! Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 X eftersom allt är så jävla offtopic det kan bli här ändå så testar jag mitt nya tillägg till signaturen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Det var inget skamt. Andring nummer 2: Andra istallet for att skriva nytt. Ehm...jo han skrev det som ett skämt! eftersom allt är så jävla offtopic det kan bli här ändå så testar jag mitt nya tillägg till signaturen.. Roxx Redigerad 3 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag fattar inte vad han menar... han vägrar använda "förkortningsstavfel" som ida, imorrn, e, va... han måste säga IDAG, IMORGON, ÄR, VAR Det är inget fel att skriva såhär. Dåkk låtärä skumt att skriv såhära!!!!!111ettett Aja, sluta bråka.. Ontopic igen! Jag håller på med en serie, jag ska kolla runt i forumet och kolla vad alla forumiter gjort för dumt.. så försök inte spela pajas nu Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tänkte själv bidraga med en serie. Här är sagan om hur Funnylin tar över sajten. Slit den med hälsan! (Den är skapad med kulspetspenna och ett vitt papper) Förlåt för storleken, men texten måste ju vara läslig... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/funnytarover.jpg Dumma dum skalle, vad menar du med att jag ar van vid att sta pa kna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Dumma dum skalle, vad menar du med att jag ar van vid att sta pa kna? Står det inte att du är van att olla? tycker jag det står iaf nähä, "är van vid att stå på alla fyra" Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Alla dessa serier har verkligen höjt stämningen på forumet. Jag ska nog också börja skapa. Ebeetos var grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gissa vilka det här är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gissa vilka det här är! Det är iofs jävligt roligt men ni har inte tänkt på att Meto kanske blir ledsen? Bra dock att det kommer nya serier så inte Stellhell kommer och låser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gissa vilka det här är! Börjar det inte bli lite tjatigt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Börjar det inte bli lite tjatigt nu? Jo. haha men det är en klassiker. sorry meto. Redigerad 3 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Börjar det inte bli lite tjatigt nu? Jo det börjar det verkligen bli. Kan inte Ebeeto lägga in en serie så att topicen kommer "back on track" igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jo. haha men det är en klassiker. *Hint* Hela utländskt skrivbord grejen är mycket roligare *Hint* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Dumma dum skalle, vad menar du med att jag ar van vid att sta pa kna? Jag skulle chansa på att han syftade på en sexuel ställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag skulle chansa på att han syftade på en sexuel ställning Doug I Style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Doug I Style LoL!? LOL!? Brukar inte skriva lol i vanliga fall men det där var pinsamt. Doggystyle kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts