Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag och Funny ska ta över Gtsajten. han får bli root och jag supermember och mod Ska vi inte det Funny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu skulle jag kunna saga massa dumma saker om dig, men jag later bli.. Jag sitter med ett utlandskt skriv bord och orkar inte tjafsa med ' och att kopiera. Jag hade också problem med mitt utländska skrivbord... Men nu när jag bytte till ett IKEA-skrivbord funkar det att skriva å,ä,ö igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Asså förlåt, men ett utländskt skrivbord(Eller som du uttryckte det skriv bord)? Vad har det med saken att göra...? Finns inga å,ä och ö tangeter pa utlandska skriv bord.. Jag ar utomlands nu, Zack. Redigerad 3 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Finns inga å,ä och ö tangeter pa utlandska skriv bord.. tamgetter eller tangenter? om du menar tangenter så har du rätt, men du bor väl inte i Kina? Nej, så skriv svenskt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ska vi inte det Funny ? Right...? (Stop revealing our secret plans, stupid. Hope no one else understands...) Finns inga å,ä och ö tangeter pa utlandska skriv bord..Finns verkligen övriga tangenter på utländska skrivbord? Jag ar utomlands nu, Zack. Ikea brukar väl finnas lite var stans i världen, rusa in och köp skrivbordet gunnar och vips kan du skriva ÅÄÖ. Redigerad 3 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Finns inga å,ä och ö tangeter pa utlandska skriv bord.. Jag ar utomlands nu, Zack. Tror ni han fattar att vi driver med honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Right...? (Stop revealing our secret plans, stupid. Hope no one else understand...) Finns verkligen övriga tangenter på utländska skrivbord? Krydda pa med ett s i ordet understand. Om ni driver med mig ar ni daliga drivare. Ikea brukar väl finnas lite var stans i världen, rusa in och köp skrivbordet gunnar och vips kan du skriva ÅÄÖ. Jag sitter pa en spelhall med datorer och skriver. Redigerad 3 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Krydda pa med ett s i ordet understand. Will do. (Hmm...det var ju inte meningen att du skulle förstå...det är ju Frenzy's och mitt hemliga språk) Tror ni han fattar att vi driver med honom?Man vet aldrig... Om ni driver med mig ar ni daliga drivare Okej, vi slutar. Redigerad 3 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag fattar inte vad han menar... han vägrar använda "förkortningsstavfel" som ida, imorrn, e, va... han måste säga IDAG, IMORGON, ÄR, VAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag fattar inte vad han menar... han vägrar använda "förkortningsstavfel" som ida, imorrn, e, va... han måste säga IDAG, IMORGON, ÄR, VAR Huh? Han använder inget tangentbord när han skriver, han skriver med skrivbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Huh? Han använder inget tangentbord när han skriver, han skriver med skrivbordet! Gör inte alla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hahaha! Det jag mena med min tidigare post var aatt han försöker låta vuxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag fattar inte vad han menar... han vägrar använda "förkortningsstavfel" som ida, imorrn, e, va... han måste säga IDAG, IMORGON, ÄR, VAR Kan inte du bara lata bli att skriva i den har traden??! Sa svart kan det formodligen inte vara. Redigerad 3 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan inte du bara lata bli att skriva i den har traden??! Sa svart kan det formodligen inte vara. Vem är "svart" och varför sa han det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Sluta tjafsa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan inte du bara lata bli att skriva i den har traden??! Sa svart kan det formodligen inte vara. Nu ska vi inte klanka ner på andra för att de är mörkhyade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu ska vi inte klanka ner på andra för att de är mörkhyade.... Hahaha. Humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Sluta tjafsa nu. Ja nu lägger vi ner. (Fast det var svårt att hålla fingrarna i styr när han sa att han satt med ett utländskt skrivbord...faktum är att jag inte klarade det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Vem är "svart" och varför sa han det! Svart = Svårt. Vi kanske kan fortsatta allt det har via privata meddelanden. Eller editatoner. Redigerad 3 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Om jag vore ert så skulle jag ta det i MSN! Onödigt att slösa en massa plats i inboxen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts