Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Är inte han alltid förbannad och otrevlig? Förvisso, good point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hehe, jo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Inte precis en serie, men en GTAsajt-bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Haha superful Xtreem. EDIT: Du glömde lägga in MetoC7. Han måste ju fråga vad runka betyder i varje serie ju. Redigerad 3 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Inte precis en serie, men en GTAsajt-bild... Amagad...varför dör jag i alla serier? Hehe...Buffy Redigerad 3 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Haha superful Xtreem. EDIT: Du glömde lägga in MetoC7. Han måste ju fråga vad runka betyder i varje serie ju. Visst fan... Kommer uppdaterad snart Ädit: Redigerad 3 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Visst fan... Kommer uppdaterad snart Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Visst fan... Kommer uppdaterad snart Ädit: Snygg! får jag va med PS: Få MetoC7 att se mer korkad och yngre ut tack! EDIT och desutom måste ju Arman säga att han är medlem nr. 10 i alla serier och bilder Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Känns skönt att jag är den enda som framställs relativt lyckad i alla serier... ...bara för att jag sa så kommer ni ta det ifrån mig =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Känns skönt att jag är den enda som framställs relativt lyckad i alla serier... ...bara för att jag sa så kommer ni ta det ifrån mig =( Du blev ju lite galen i slutet på Ebeeto's serie. Kanske man kan hoppas på en fortsättning där du är riktigt galen? ...Moahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du blev ju lite galen i slutet på Ebeeto's serie. Kanske man kan hoppas på en fortsättning där du är riktigt galen? ...Moahaha Haha, joo, jag ser fram emot en fortsättning då jag lider av hybris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Haha, joo, jag ser fram emot en fortsättning då jag lider av hybris. Du ser fram emot en fortsättning för att du lider av övermod? That just don't make sense... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Du ser fram emot en fortsättning för att du lider av övermod? That just don't make sense... Aj, busted... ...ibland blir det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Känns skönt att jag är den enda som framställs relativt lyckad i alla serier... ...bara för att jag sa så kommer ni ta det ifrån mig =( Bang Pang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag och Funny ska ta över Gtsajten. han får bli root och jag supermember och mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag och Funny ska ta över Gtsajten. han får bli root och jag supermember och mod Och Arman får en Hybernating i födelsedags present. Han är ju medlem Nr. 10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan ingen dum skalle gora en serie som hetter "Historien om Meto"? Varfor har folk hangt up sig pa min lasta trad om vad "Runka" betyder, kan ingen borja tjafsa om den dar "Kulast att gor" istallet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan ingen dum skalle gora en serie som hetter "Historien om Meto"? Varfor har folk hangt up sig pa min lasta trad om vad "Runka" betyder, kan ingen borja tjafsa om den dar "Kulast att gor" istallet? Eller historien om hur man använder å,ä,ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Eller historien om hur man använder å,ä,ö Nu skulle jag kunna saga massa dumma saker om dig, men jag later bli.. Jag sitter med ett utlandskt skriv bord och orkar inte tjafsa med ' och att kopiera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu skulle jag kunna saga massa dumma saker om dig, men jag later bli.. Jag sitter med ett utlandskt skriv bord och orkar inte tjafsa med ' och att kopiera. Asså förlåt, men ett utländskt skrivbord(Eller som du uttryckte det skriv bord)? Vad har det med saken att göra...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts