fabian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jävla skit med .se .com 4 real .se känns helt konstigt att använda.... Håller med till 100%! (fan vad jag stör mig på det här håller med till 100% grejen) Redigerad 3 januari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Håller med till 100%! (fan vad jag stör mig på det här håller med till 100% grejen) Jafan jag med detta alltså (Håller med till 100%!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 On-topic nu! Säg hur mycket ni älskade min serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 On-topic nu! Säg hur mycket ni älskade min serie! Jag älskade din serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 On-topic nu! Säg hur mycket ni älskade min serie! Äslakde och älskade Den var bra , men lite svprt att läsa.. men Pico´s är bäst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag tycker det är jobbigt och svårt att läsa och se handskrivna serier... gör dom gärna på datorn JÄVLA ANALA STORA BOKSTAV!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Men skriv serier era as! Jag vill ha roligt, RITA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) On-topic nu! Säg hur mycket ni älskade min serie! Asskön!!! Och som vi alla vet kommer jag överleva, vilket bara gör den ännu bättre! Släpp ut mig! Jag är faktiskt medlemm #10 Han tror han är gud. Är han inte det då? Jag tänker inte bli vän med honom, han är ju ond. Redigerad 3 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Men skriv serier era as! Jag vill ha roligt, RITA! gör en själv... kan du inte göra nått själv ::||EDIT||:: Från och med nu tycker jag att man ska ha en sorts eftertext med skådespelare, offer osv t.ex: skådespelare: OKKA härskare: Funnylin Offer: MetoC7 medlem #10: Arman ...... ----- Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Era serier äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tack ska du ha! Ska meddela Skribb genast att du baxar ur hans arkiv! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Gomorron, nu ska jag lära mig rita Jag har nån "LÄR DIG RITA"-cd här, inte för att den är nåt bra men iaf.. Jag tänkte göra en ripoff av en kalle anka serie, höhö.. ni får se sen... annars får uppdraget gå över till Ebeeto EDIT: I nån serie kan jag jaga Funnylin får eller nåt Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 EDIT: I nån serie kan jag jaga Funnylin eller nåt Gtahunter the Vampire Slayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gtahunter the Vampire Slayer? gtahunter ska endast bestå av små bokstäver eftersom du har färg kan du ha liten bokstav först.. "gtahunter the Sheep Slayer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Släpp ut mig! Jag är faktiskt medlemm #10 HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!! Åååh! Fy fan så knug (ja, knug) Ebeeto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!! Åååh! Fy fan så knug (ja, knug) Ebeeto! Knug? Redigerad 3 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!! Åååh! Fy fan så knug (ja, knug) Ebeeto! Knug? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nej, har aldrig hört det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nej, har aldrig hört det någon gång. Jag brukar kalla Carolus för Knugen, då blir han förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag brukar kalla Carolus för Knugen, då blir han förbannad. Är inte han alltid förbannad och otrevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts