GiZmo Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag har, kan skicka på msn om du vill. Ja tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Ytterst svårt att tro serien failar iallafall Umberto borde igentligen ta jobb som serieskapare. du har din första premunerant här Heh. Tack för att du ger mig prestationsångest! --- Btw. Nu finns skiten uppe på PB igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) korv Redigerad 8 december, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Gjort min första serie. Väldigt dålig även för att vara första. Stor spoiler om Jens! Jens är bög Spoilern fick mig att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Får jag starta en egen tråd för H&Co? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Får jag starta en egen tråd för H&Co? Jag ger dig tillåtelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Får jag starta en egen tråd för H&Co? http://img3.imagebanana.com/img/ol3thh/1208040265072.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Bra, tack. Anledningen till att jag frågade är att det känns lite egoistiskt att starta trådar om egna skapelser på eget bevåg, så att säga. Redigerad 21 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Bra, tack. Anledningen till att jag frågade är att det känns lite egoistiskt att starta trådar om egna skapelser på eget bevåg, så att säga. Det luktar ny serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Får jag starta en egen tråd för H&Co? Tux P.I. har ju en - varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Det luktar ny serie! Mmm. Några dagar till så. @Sideshow: Jao, men det HÄR är en FULserie! Redigerad 22 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Har inte läst Hult. & Co förrän nu, perfekt, helt perfekt! Älskar den! Och sen fick jag ett hörn också! Du borde ha nån karaktär som bor i dom "mörka delarna" av kontoret, och som alla är rädd för att ta kontakt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Får jag starta en egen tråd för H&Co? Lägg i så fall även in den gamla serien där så man slipper rota efter den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag vill läsa fler GTASajten-serier. Kom igen gubbar, be creative! Fast de större milstolparna i GTASajtens historia kanske vi bör lämna till Umberto den store. Ska kolla igenom forumet och se om det är någonting jag missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Älskar hur du tog med min dröm i första panelerna Umberto Det där med hattbögen i första avsnittet Edit: Skulle vara bra med ett character sheet eller nått så man vet vem som är vem om det inte nämns i serien Redigerad 26 maj, 2008 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Någon som har kvar Forum Force och kan ladda upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Någon som har kvar Forum Force och kan ladda upp det? BARBEQUE TO THE RESCUE! http://www.speedyshare.com/970951137.html Speedyshare, brr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag vill läsa fler GTASajten-serier. Kom igen gubbar, be creative! Fast de större milstolparna i GTASajtens historia kanske vi bör lämna till Umberto den store. Ska kolla igenom forumet och se om det är någonting jag missat. Mmm, jag håller med där och DU kan ju börja, VickeX! Jag skulle gärna se fler serier - det känns som om jag har fått någon sorts monopol på dem och det har aldrig varit min avsikt. BARBEQUE TO THE RESCUE! Tack Kebab! Verkligen! Stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts