kattälskaren Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Tänkte fel... Redigerad 8 april, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Make one for me, and I will wear it! Gjorde lite hastigt. Avataren blev väl bra, men signaturen var det svårt att hitta motiv till. Den blev kanske lite för hög mot hur bred den är, men STS. Pratbubblan kanske skulle bort helt och hållet. Hursomhelst blir det enkelt fixat om du vill göra det. (...själv (:!!! ) Åh, jag läste delar av serien igen. Så jävla klockren serie!! Så fantastiskt pricksäkra skämt! SÅN UNDERBAR LITTERATUR!!!!! Trams? Vafalls? Ja ska bli avdelninstjef för helvete! (:!!! Jag sitter här och gråter av skratt!!! Du kunde inte ha valt en bättre figur åt agenten i den här serien, hahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Gjorde lite hastigt. Avataren blev väl bra, men signaturen var det svårt att hitta motiv till. Den blev kanske lite för hög mot hur bred den är, men STS. Pratbubblan kanske skulle bort helt och hållet. Hursomhelst blir det enkelt fixat om du vill göra det. (...själv ) Åh, tack! Nu ska jag göra som alla andra och köra utan signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Jag tycker att Umberto borde grunda ett företag och skapa en serietidning i still med Kalle Anka & Co. Han förtjänar att bli rik på skiten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Ooppps, postade i fel tråd. Redigerad 8 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Aaw När kommer del två? Det måste ju finnas nått annat att göra en serie om Jag har egentligen idéer och är motiverad att göra en ny episod asap men jag har tyvärr inte tid just nu pga tentor. I övrigt är det ganska lätt att spinna idéer kring den här serien/kontorsmiljön och figurerna men trots det får ni gärna komma med förslag, önskemål och idéer på vad de kan hitta på, om ni vill. Är det mer detaljerade uppslag bör ni dock skicka dem via pm. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Jag uppfattade som om han menade att de var bäst avbildade med personlighete som ursprung... eller så är jag ute och cyklar, men jag tyckte också så. Okej, The Dude är ju med på exakt en (1) ruta men okej.. Gjorde lite hastigt. Avataren blev väl bra, men signaturen var det svårt att hitta motiv till. Den blev kanske lite för hög mot hur bred den är, men STS. Pratbubblan kanske skulle bort helt och hållet. Hursomhelst blir det enkelt fixat om du vill göra det. (...själv ) Åh, jag läste delar av serien igen. Så jävla klockren serie!! Så fantastiskt pricksäkra skämt! SÅN UNDERBAR LITTERATUR!!!!! Jag sitter här och gråter av skratt!!! Du kunde inte ha valt en bättre figur åt agenten i den här serien, hahaha!! Själv klart blev ja tjockad när ja läste ditt inlegg. Ja kommer göra mitt bästa som serieteknare. Klart slut. Jag tycker att Umberto borde grunda ett företag och skapa en serietidning i still med Kalle Anka & Co. Han förtjänar att bli rik på skiten också. Ääääsch! Jag är ganska säker på att det finns många som är bättre än mig på att göra serier (t.o.m. här på sajten), det är bara det att jag verkar vara den enda som orkar göra dem. Redigerad 8 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Okej, The Dude är ju med på exakt en (1) ruta men okej.. Duh, finns ju fler exempel: StellHell och som Henkibojj nämnde, agent47 som mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Duh, finns ju fler exempel: StellHell och som Henkibojj nämnde, agent47 som mus. kicken skrev P-C och Dude. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 kicken skrev P-C och Dude. Duh. Ja? Han drog två exempel som förövrigt fortfarande är obekräftade. Varför skulle man inte kunna skaffa sig en uppfattning efter "bara" en bildruta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Nejdu, det här ska du ta åt dig! Underbar jävla serie, har läst den flera gånger, och alla felstavning när agenten "säger" nåt är ju så jävla solklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Ja? Han drog två exempel som förövrigt fortfarande är obekräftade. Varför skulle man inte kunna skaffa sig en uppfattning efter "bara" en bildruta? Är det här ens värt att diskutera? Vadå "obekräftade"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Är det här ens värt att diskutera? Vadå "obekräftade"? Vi vet ju inte ens om det var så han menade... men du har nog rätt, jag ska genast fråga i TROMS. Redigerad 8 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Är det här ens värt att diskutera? Vadå "obekräftade"? Något som är obekräftat är varför Jacker fick giraffrollen... jag misstänker att det är för att han är rätt lång? (Hmm, kör en sökning på ordet "giraffrollen". Jag tror inte man får många resultat.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Min förklaring kanske heller inte var den bästa. Jag älskade Dudens karaktär därför den liknade honom så bra och hans 'smile' var ju priceless. P-C var en annan figur som man älskade. Klädstilen som var perfekt avritad(säger man så?) och självaste karaktären. Duden var mer att han var väldigt lik den riktiga duden och P-C mer som karaktären. Ah, den beskrivningen blev ju knappast bättre. Men ja, okej, ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 P-C var en annan figur som man älskade. Klädstilen som var perfekt avritad(säger man så?) och självaste karaktären. Duden var mer att han var väldigt lik den riktiga duden och P-C mer som karaktären. Ah, den beskrivningen blev ju knappast bättre. Men ja, okej, ni förstår. Hah ja, tyckte min karaktär var ganska spot on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Min förklaring kanske heller inte var den bästa. Jag älskade Dudens karaktär därför den liknade honom så bra och hans 'smile' var ju priceless. P-C var en annan figur som man älskade. Klädstilen som var perfekt avritad(säger man så?) och självaste karaktären. Duden var mer att han var väldigt lik den riktiga duden och P-C mer som karaktären. Ah, den beskrivningen blev ju knappast bättre. Men ja, okej, ni förstår. Precis så tolkade jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Totalt underbar serie sitter fortfarande och garvar när jag skulle köra bloddunkarna, menas det med lastbilen isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Precis så tolkade jag det. Oookej. Totalt underbar serie sitter fortfarande och garvar när jag skulle köra bloddunkarna, menas det med lastbilen isåfall? Tack/jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Oookej. Jag fixar inte dina halvdana svar, de känns otroligt oavslutade. Varför denna smiley? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag fixar inte dina halvdana svar, de känns otroligt oavslutade. "Så otroligt oavslutade"? Jävla ordbajsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts