GiZmo Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Snyft, en anthro serie och jag är inte ens med. Mycket bra gjort Umberto, helt underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Bara jag som tyckte att den inte var mer än halvbra? Fniss. Jag skojar ju bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) Gjorde en fulserie. Don't hate, mmmkay? Så klockren! Så underbar! Jag grät nästan av skratt de första tre-fyra sidorna! :( Man kommer ALDRIG kunna visa såna här serier för nån utan att behöva förklara hela situationen som kan vara flera år gammal. Jag försökte förklara Picos serie "Vafan" för en kompis, det gick väl sådär Kalla inte det där en fulserie! Det var fan det bästa på länge. Du har verkligen slått huvudet på spiken med den serien. Jag satt dubbelvikt vid varje ruta "jag" sa något. Det var verkligen min humor! Hahaha, ja, din entré var precis på pricken avbildad "Här sitter ni och runkar!" "Gomorron, Stell!" *inväntar Henkijbojjs reaktion* *SQUEEEEEEEEK!!!!* Well, det finns inte mycket att säga utom att det var jävligt kul att se mig i en serie Det var ganska rättvist "avbildat" eller vad man ska kalla det, fast det var taget från två tillfällen ser jag Men mitt språk lät ju extra högfärdigt när man står som gris i kostym och pratar om "folks allmäna uppfattning att jag så hemskt gärna blir avdelningschef" Men jag tog inte illa upp, Umberto har förvarnat en gång för länge sen att det skulle hända i Tux P.I. (Men låt mig inte vara gris då ) Redigerad 6 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Snyft, en anthro serie och jag är inte ens med. Hehe, äsch alla går väl inte att spinna historier om direkt, man får väl lov att sticka ut lite och lådsas att man blivit moderator till nästa gång. Rolig läsning för övrigt, satt och log nästan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 ...fast jag och Stammper borde varit med, eftersom det var vi som skickade det första mailet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 ...fast jag och Stammper borde varit med, eftersom det var vi som skickade det första mailet. Alla skickade det första mailet, och således också ingen. Det är historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Hahaha, underbart var det iallafall! KUDOZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 (redigerad) Alla skickade det första mailet, och således också ingen. Det är historia. Fast vi har bevis. Sen kan agenten själv säga att det var vi. Edit: Om någon inte tror på de bevis vi visade, får de svara för sig själv. Redigerad 7 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Fast vi har bevis. Sen kan agenten själv säga att det var vi. Edit: Om någon inte tror på de bevis vi visade, får de svara för sig själv. Present them! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Present them! Förutom denna chattlogg, så ska båda två ha någon bild som, av en ren slump, jag skickade till honom vid den tidpunkten. Har för mig att någonting syns på bilden som kan användas som bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Bäst att Umberto ritar en ny serie, snabbt som satan. Glöm inte att jag ska vara med, för jag postade i en tråd igår. Älskvärt, Mr U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Förutom denna chattlogg, så ska båda två ha någon bild som, av en ren slump, jag skickade till honom vid den tidpunkten. Har för mig att någonting syns på bilden som kan användas som bevis. Lies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Gillar att jag är ungefär lika lite närvarande i serien som i de stora trådarna. Pra gjort! Underhållande läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Förutom denna chattlogg, så ska båda två ha någon bild som, av en ren slump, jag skickade till honom vid den tidpunkten. Har för mig att någonting syns på bilden som kan användas som bevis. Fattar inte varför det ska vara så viktigt att få bekräftelse över att"det var jag som skickade!!!". Det sänker snarare rolighetsnivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 (redigerad) Lies! No wai. Fattar inte varför det ska vara så viktigt att få bekräftelse över att"det var jag som skickade!!!". Det sänker snarare rolighetsnivån. Inte så viktigt, ville bara ha det sagt. Redigerad 7 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Såg nu att... Stell tog min mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Hahahaha, du var i alla fall med... På viken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Är det jag? ÄR DET DET?!?! Om det är jag - underbar serie! Om det inte är jag - hehe, kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Är det jag? ÄR DET DET?!?! Om det är jag - underbar serie! Om det inte är jag - hehe, kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 (redigerad) Nytt tema? Edit: Beffo är ju dött, man ser ju inget Redigerad 7 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts