Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vilket mästerverk! Helt underbar. En vis man sade: "Riktigt smart att ta med antydan till gtasajten utanför själva konversationerna!" "Ban Alley i Rabarben Gardens" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Magnifikt! Längtar till nästa (och hoppas på att inte behöva vänta allt för länge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Helt underbar! Hull-tan. Har jag varit med i nån serie som jag, mest troligt, missat? Har inte läst i den här tråden speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Har jag varit med i nån serie som jag, mest troligt, missat? Har inte läst i den här tråden speciellt mycket. *hoppar upp och ned* vill också vara med ... (Nästa person som frågar om att vara med får aldrig vara med i en serie igen!... Gjorde denna till RavenE för att... Öööh... För att jag ville!) http://img63.imageshack.us/img63/688/jeteleskigserrje9ap.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Haha, tack för ett gott skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Fin Umberto. De Go... Redigerad 13 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Splendid! Mega! Umberto är ohotad konung över serierna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Umberto, vad hände med Forum Force? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Umberto, vad hände med Forum Force? Hej, det här är Umbertos sekreterare. Chefen är på semester i Vladivostok. Vänligen återkom i höst. Tack för visat intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Bump. Hahaha så bra! Väldigt fint gjort. Väntar på fortsättningen med spänning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hihi, ärrtvå och jag stojjar runt lite i Open Canvas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Håll i hatten, för nu har jag kläckt en idé! Tänkte göra en serie om krigare och mäktiga saker... Som ett MMORPG! Det ska handla om en snubbe (som inte har ett namn än, kommer kanske välja ett namn på GTAsajten) som köper det nya spelet "Adventures of Might and Stuff" och börjar spela! Vem vet, jag kanske fortsätter i mer än en vecka med detta http://img66.imageshack.us/img66/1995/coverrx4.png http://img70.imageshack.us/img70/6647/01rr8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Håll i hatten, för nu har jag kläckt en idé! Tänkte göra en serie om krigare och mäktiga saker... Som ett MMORPG! Det ska handla om en snubbe (som inte har ett namn än, kommer kanske välja ett namn på GTAsajten) som köper det nya spelet "Adventures of Might and Stuff" och börjar spela! Vem vet, jag kanske fortsätter i mer än en vecka med detta Öhh... Det var ingen direkt gripande inledning. Men visst. Redigerad 3 maj, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Kewlt Ekstriim Tusen tack! Skitbra! Tusen tack till? Edit: Om jag inte räknat fel så är detta min fem-tusende post. Värt en applåd, inte sant? Redigerad 13 juni, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Håll i hatten, för nu har jag kläckt en idé! Tänkte göra en serie om krigare och mäktiga saker... Som ett MMORPG! Det ska handla om en snubbe (som inte har ett namn än, kommer kanske välja ett namn på GTAsajten) som köper det nya spelet "Adventures of Might and Stuff" och börjar spela! Vem vet, jag kanske fortsätter i mer än en vecka med detta Jodå. Mer serier åt folket! Skitbra! Tusen tack till? Tusen och ett tack. -- Btw. Jag har inte haft tid eller möjlighet att börja på del 2 pga övermänskliga mängder skolarbete m.m. men det börjar klarna så småningom.. framåt kvällen och ett lågtryck drar in över Götaland som kan ge lokala regnskurar och.. oh.. hang in there. Manuset är iaf klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Tack för att ni uppskattar den! Tänkte att jag släpper typ två serier per dag... Det blir säkert bra... http://img292.imageshack.us/img292/3484/02gl2.png http://img292.imageshack.us/img292/7827/03hp8.png Kommer vår noble hjälte klara sitt uppdrag? Eller kommer han misslyckas radikalt, och kastas ut i vildmarken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Påminner ganska mycket om Ebeetos flashfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Påminner ganska mycket om Ebeetos flashfilm. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Länk? http://www.newgrounds.com/portal/view/313224 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts