xstreem Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vill vara en roll i Picos serie... Som en långhårig unge med hockeymask Borde faktiskt få ha en roll i alla serier för jag är så cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vill vara en roll i Picos serie... Som en långhårig unge med hockeymask Okej, jag borde få vara med ännu mer för jag är nog minst dubbelt så långhårig som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Meto gnäll inte.. annars får du en "snuting" Haha fan va roligt. Vi kanske borde stänga av ålderspärren i alla fall, så vi får in lite mer roligt folk som Meto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Haha fan va roligt. Vi kanske borde stänga av ålderspärren i alla fall, så vi får in lite mer roligt folk som Meto Bra idÉ Då blir det säkert också, eller vänta, kanske inte stänga av, men sänka till 8 år, eller 9 Iaf, då blir det nog fler sånna här serier om dom nya unga medlemarna i börgan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Crice är med i denna som Tommy Angelo! Das hitman serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag tror inte ni ska fortsätta med att göra serier där man dödar hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Crice är med i denna som Tommy Angelo! Das hitman serie! Öh, sammanhängande den var då... fattade ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 @Green_Goblin: bra! Mer blod åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tommy Angelo som Crice, Mr 47 som Funnylin. Menar du inte tvärtom. "Som" syftar på rollen man spelar, så enligt din serie spelar Tommy Angelo en karaktär vid namn Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Tänkte själv bidraga med en serie. Här är sagan om hur Funnylin tar över sajten. Slit den med hälsan! (Den är skapad med kulspetspenna och ett vitt papper) Förlåt för storleken, men texten måste ju vara läslig... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/funnytarover.jpg Redigerad 3 januari, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Faaan vad cool! Jag är med... Han en vacker replik: "Yaay!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ebeeto är ny kung över serierna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 *Ebeeto tar på sig kronan och tittar med ett maktgalet leende ut över serie-tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) *Ebeeto tar på sig kronan och tittar med ett maktgalet leende ut över serie-tråden* "Kommer ändå ta över GTAsajten till slut... Då kommer alla buga framför mig... Dom som inte gör det, får smisk!" (Men det är ju Funny och Ebeeto vana vid... ) Redigerad 2 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Meh, jag trodde man bara fick använda vanliga målarprogram på datorn. Synd att vi inte har nån scanner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Meto gnäll inte.. annars får du en "snuting" Hahaha! först en snuting, sen en bussresa till Sri Lanka... som ligger i ... havet. Det är kanska jobbigt när en 94:a försöker låta vuxen? Du använder för mycket vuxenord... lägg av"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Meh, jag trodde man bara fick använda vanliga målarprogram på datorn. Jag får använda kulspetspenna, för jag är tuff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Tänkte själv bidraga med en serie. Här är sagan om hur Funnylin tar över sajten. Slit den med hälsan! (Den är skapd med kulspetspenna och ett vitt papper) Förlåt för storleken, men texten måste ju vara läslig... Grym! Redigerad 2 januari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 "Kommer ändå ta över GTAsajten till slut... Då kommer alla buga framför mig... Dom som inte gör det, får smisk!" (Men det är ju Funny och Ebeeto vana vid... ) Lek inte med elden, pojk! Var är min lilla drottning, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Lek inte med elden, pojk! Var är min lilla drottning, förresten? I sin grotta och trycker på hemliga planer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts