Vice. Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Härligt siana! Gillar dina serier och din tecknigsstil! Japp, han ritar gubbarna på ett väldigt fint sätt. Borde bli serie tecknare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ser bra ut Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nice! Något releasedatum för del ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nice! Något releasedatum för del ett? Vågar inte säga något eftersom man ibland får en del gjort, och ibland en inget alls. Men jag kan skriva in en sån där fin %- grej som Umberto har i signaturen. I överigt, tack alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag är gärna med i din serie siana om det inte är försent nu, ond eller god spelar ingen roll. Mitt Memberid knäcker de flestas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag är gärna med i din serie siana om det inte är försent nu, ond eller god spelar ingen roll. Mitt Memberid knäcker de flestas Jaha. Får man vara med i han serie? Då vill jag vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag är gärna med i din serie siana om det inte är försent nu, ond eller god spelar ingen roll. Mitt Memberid knäcker de flestas Du måste ju vara god! Du måste ju vara nån gammal jäkel eftersom du är så gammal här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Siana skulle jag kunna få vara med i din lilla serie? Redigerad 24 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 "...Den korrupte Spam Snuten strosade runt på stadens gator..." Yeah, you get the point Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Tänkte ge er en liten informations- update. Jag har bytt från Flash till Inkscape. Jag ska bara lära mig programmet, sen börjar jag teckna! Exempel på hur det kommer se ut. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tkegccfcvf9vedbgm7fikanl71rad7qf11.JPG Ja, ni två som är med på bilden kommer att medverka i serien. Skatta er lyckliga. Redigerad 6 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tänkte ge er en liten informations- update. Jag har bytt från Flash till Inkscape. Jag ska bara lära mig programmet, sen börjar jag teckna! Exempel på hur det kommer se ut. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tkegccfcvf...l71rad7qf11.JPG Ja, ni två som är med på bilden kommer att medverka i serien. Skatta er lyckliga. Hahah. Jag har alltid tänkt mig Kebab som lite av en "Knight in shining armour" Snyggt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Haha, tackar Siana! *smeker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Wohooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Jag skulle hemskt gärna se kräver att någon gör en serie om kvällens drama i Dagens lol. ...om ni vill Redigerad 29 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Jag skulle hemskt gärna se kräver att någon gör en serie om kvällens drama i Dagens lol. ...om ni vill Min serie som ja gjorde på några minuter i paint (observera serien är inte seriös) Redigerad 30 november, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Min serie som ja gjorde på några minuter i paint (observera serien är inte seriös) Det är ingen serie, det är en teckning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Det är ingen serie, det är en teckning. Nöjd ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nöjd ?. Hehe, japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Nehe.. Skit i det då.. Redigerad 30 november, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hoppas ni inte äro närsynta http://img186.imageshack.us/img186/5963/serieiimo5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts