Colan K Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd. ~1900, but still unknown EDIT: Jag kan vara ownd Redigerad 29 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Om det går bra så är jag gärna med i din serie Siana. Men ska det bli en parodi eller ett äventyr? Jak vill vara snel hest. MemberID: 10 034 xD Redigerad 29 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Ta med mig om du vill siana Jag kan vara Ond Redigerad 29 september, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Mitt medlemsnummer är 8866 (Som jag pinsamt nog kommer ihåg utantill ) Kommer jag med i din serie, Siana, så se till att jag är god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet. "Välj inte mig. välj inte mig." *Sitter längst bak i klassrummet med en bok framför huvudet och försöker gömma mig.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ägg-ID ~700. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Är bara med om Siana vill att jag ska vara med, punkt. (God) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 OJ vad kul det låter.. Har ingen aning om vilket medlems ID jag har men det syns ju där borta til vänster om posten.. Det enda jag vet är att det är under 1000... Skulle gärna va med.. Sätt mig som den onda som alla stör sig på o helst den som dör först om det involverar död! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Weow... Kan man få en plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Huvudsaken är i för sig att jag vet lite om dig. Jag får se, drar igång idag. En liten förbild så ni vet vad som komma skall. För sent att anmäla sig? Är annars gärna med. God eller ond, det vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Ujoj, ni hakade väl upp er lite väl på medlemssiffran. Men tack för att ni är intresserade! Jag kommer välja de som har utmärkt sig mest här på forumet - oftast är det lite äldre medlemmar, men inte alltid. Frenzy - inte alls för sent. Jag börjar på serien nu. Kommer blicka lite i den här tråden när jag behöver fylla upp med ett namn. Har ingen aning om vem som ska vara hjälten vs antagonisten däremot. Redigerad 29 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ser fram emot att få lite nytt att läsa ifrån GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd. Synd att jag är medlem 11 000~, annars hade jag väl fått vara med va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Synd att jag är medlem 11 000~, annars hade jag väl fått vara med va? Det gäller mer att folk känner till medlemmen så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Synd att jag är medlem 11 000~, annars hade jag väl fått vara med va? Läs vad jag och Spam Snuten skrivit. Du kommer kanske med ändå, du är tjej vilket utmärker dig på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag då? Du, vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Läs vad jag och Spam Snuten skrivit. Du kommer kanske med ändå, du är tjej vilket utmärker dig på forumet. Låt mig och Kebab ha en fight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts