Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Han försöker ju iallafall, och som han själv sa, så lär han sig, alla har vi varit nybörjare i någonting . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Handlar inte om det. Bara jävligt creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Handlar inte om det. Bara jävligt creepy. Precis, det är ju inte hur han har målat som är stört.. Bara serien, han måste ju vara psyksjuk eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ahh ok, haha, då är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ni blir väl inte förvånade över det men höra jag är "konstig/galen/sjuk" är något jag hör ofta. :'( Men aja, tack för kommentarer mm Äsch ta det inte så hårt, var glad att du inte är som alla andra svenssons istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ni blir väl inte förvånade över det men höra jag är "konstig/galen/sjuk" är något jag hör ofta. :'( Men aja, tack för kommentarer mm Okej; jag kan omformulera mig.. Din serie är sjuk, inte du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) ^^ Ska fortsätta på the city senare ikväll. Blir väl kanske klar i helgen Bra! Ni andra borde också ta tummen ur röven och göra några serier. Själv håller jag på med Fårum Fårs men den är inte klar på ett tag. Btw. Mrs Pico, blir det en fortsättning på Noir?? Redigerad 28 september, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Bra! Ni andra borde också ta tummen ur röven och göra några serier. Själv håller jag på med Fårum Fårs men den är inte klar på ett tag. Btw. Mrs Pico, blir det en fortsättning på Noir?? Min tumme är för stor . (jag är för lat och för dålig för att göra en serie) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Bra! Ni andra borde också ta tummen ur röven och göra några serier. Själv håller jag på med Fårum Fårs men den är inte klar på ett tag. Btw. Mrs Pico, blir det en fortsättning på Noir?? Ye, du har rätt. Jag har en idé jag haft länge. Först tänkte jag rita den i Photoshop men fick inte riktigt till det, jag ska nog testa Flash. Börjar imorgon om jag kommer ihåg. För mig är det svåraste att välja ut forum-personer till serien. Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Synd för mig då, antar att 8000 är lite mycket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ye, du har rätt. Jag har en idé jag haft länge. Först tänkte jag rita den i Photoshop men fick inte riktigt till det, jag ska nog testa Flash. Börjar imorgon om jag kommer ihåg. För mig är det svåraste att välja ut forum-personer till serien. Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd. Jag kan vara en ond spindel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag kan vara en ond spindel MemberID: 10 893 Kan man komma mycket närmre 11 000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ye, du har rätt. Jag har en idé jag haft länge. Först tänkte jag rita den i Photoshop men fick inte riktigt till det, jag ska nog testa Flash. Börjar imorgon om jag kommer ihåg. För mig är det svåraste att välja ut forum-personer till serien. Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd. Okej, du kan göra en parodi på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ye, du har rätt. Jag har en idé jag haft länge. Först tänkte jag rita den i Photoshop men fick inte riktigt till det, jag ska nog testa Flash. Börjar imorgon om jag kommer ihåg. För mig är det svåraste att välja ut forum-personer till serien. Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd. Vet inte vad jag har för medlemsnummer, men jag är gärna med Och jag vill vara ond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 MemberID: 10 893 Kan man komma mycket närmre 11 000 ? Ja om man har 11 000 Men du vet de va lite därför jag satte en" " där Fast lite känd är jag väl ändå. Lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Huvudsaken är i för sig att jag vet lite om dig. Jag får se, drar igång idag. En liten förbild så ni vet vad som komma skall. http://img82.imageshack.us/img82/7738/mainii4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts