CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 PHEW! Vänner, här min senaste skapelse. Forum Force, inspirerad av diverse superhjälteserier. 26 sidor lång. Varsågod. Ni kan ladda ner hela serien HÄR. Lösenord: gtasajten Bra jobbat. Ser fram emot nästa nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Haha, den serien ägde ^^ Umberto the master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Riktigt snyggt, Umbo. Blir nice att spöa hjältarna i nästa nummer. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Stort tack för de vänliga kommentarerna. Trevligt att ni gillade FF. Hur orkade du? Jag gillar att göra serier helt enkelt och blev enormt inspirerad när jag läste gamla Stålmannen-tidningar på landet. När kommer nästa nummer? Nästa FF kommer förhoppningsvis i augusti. Kommer antagonisten Crice i nästa serie, eller? Bl.a. Don Crice kommer att introduceras i nästa nummer, ja. btw. Var problem med photobucket men nu borde länkarna fungera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Förut idag tankade jag hela serien och läste, väldigt bra gjort må jag säga Har du tänkt på några superfiender? Många superhjältar brukar ha sånna i sådanna fall skulle du ju kunna peka ut nån iriterande person här på forumet. Redigerad 18 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Förut idag tankade jag hela serien och läste, väldigt bra gjort må jag säga Har du tänkt på några superfiender? Många superhjältar brukar ha sånna i sådanna fall skulle du ju kunna peka ut nån iriterande person här på forumet. Naturligtvis! Dessa 6 var inte de enda som utsattes för den intergalaktiska stridsgasen... Tack förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Finns jag med i umbertos serie? Isåfall på vilken sida? Om inte så orkar jag inte läsa den. Edit: Jag gnäller inte jag frågade en fråga bara =) Läste serien iallafall. Du får lova att jag ska vara med nästa gång. hhejdå Redigerad 18 juli, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Finns jag med i umbertos serie? Isåfall på vilken sida? Om inte så orkar jag inte läsa den. Sluta gnäll, och gör en serie själv där du är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Finns jag med i umbertos serie? Isåfall på vilken sida? Om inte så orkar jag inte läsa den. Edit: Jag gnäller inte jag frågade en fråga bara =) Läste serien iallafall. Du får lova att jag ska vara med nästa gång. hhejdå 1. Nej, du är inte med. 2. Du borde läsa den iallafall, den är riktigt bra. 3. Förhoppningsvis slipper vi ha dig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 PHEW! Vänner, här min senaste skapelse. Forum Force, inspirerad av diverse superhjälteserier. 26 sidor lång. Varsågod. Fy f*n va bra! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Mycket bra serier Patrik och Umberto... riktigt bra faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 PHEW! Vänner, här min senaste skapelse. Forum Force, inspirerad av diverse superhjälteserier. 26 sidor lång. Varsågod. Ni kan ladda ner hela serien HÄR. Lösenord: gtasajten Grymt, ser fram emot Don Crice och han onda sattyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Picos gtasajten film noir del fyra - har den kommit? Längtar till del två, Umberto. Fan vad skön darkjak var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Picos gtasajten film noir del fyra - har den kommit? Längtar till del två, Umberto. Fan vad skön darkjak var Film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Film? http://sv.wikipedia.org/wiki/Film_noir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Skulle vilja ha länk till denna serie. "Umbertos forum Force" Tittar inte alltid i denna tråden så jag har ingen susning om när den gjordes och vilken sida den bör ligga på och orkar inte gå igenom alla. Hoppas någon kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Skulle vilja ha länk till denna serie. "Umbertos forum Force" Tittar inte alltid i denna tråden så jag har ingen susning om när den gjordes och vilken sida den bör ligga på och orkar inte gå igenom alla. Hoppas någon kan hjälpa mig. Sida 109 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Tck så mycket. Men hur öppnar man den? Jag klickar på "free" sedan spara som men sen komme rjag inte längre? Vad skall man öppna den med? Redigerad 22 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Tck så mycket. Men hur öppnar man den? Jag klickar på "free" sedan spara som men sen komme rjag inte längre? Vad skall man öppna den med? Har du laddat ner filen? Då öppnar du den i WinRAR, (www.rarlabs.com) och extraherar filerna till någon mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Hehe, jo jag fick kläm på det. Trodde det var zip men laddade ner RAR sedan. Faen, den var ju riktigt bra! Vilket arbete det måste ha varit bakom det! Grymt imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts