makker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Pico: gör en serie om denna topicen http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Pico: gör en serie om denna topicen http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23947 Vad är det för kul med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Kort gjort... Redigerad 2 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nja, riktigt så var det inte. Han skapade sidan tidagre än så. Annars var den okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 och Xstreem gtasajten.com är ju förfan den Ända svenska gta sidan som är "känd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Pico, när kommer näste serie av "Va fan!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Luddee dina serier är duktigt roliga, men för fan lite våld skulle inte sitta fel! Om du skulle ta med lite våld så skulle jag kunna vara en psyko tomte.. skulle inte sitta fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hahaha, MetoC7 : Vad betyder runka? Detssutom var han offer i eftertexterna, brilljant Vad ar kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Att det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Att det stämmer G'o'r det inte alls. Du 'a'r bara sur for att din morfar bajsar vit och inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 G'o'r det inte alls. Du 'a'r bara sur for att din morfar bajsar vit och inte du. Och du är bara sur för att du inte vågar taja loss rejält. Seriöst, sluta flamsa runt och mucka gräl med alla som inte gillar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 MetoC7 verkar inte vara så super älskad här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Speciellt inte nu när han leker mogen. Han var rolig när förr i tiden, då han var sig själv, och använde barnsliga ord, såsom "Knycka, fy bubblan, nedrans" etc. Nu är han bara patetisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Och du är bara sur för att du inte vågar taja loss rejält. Seriöst, sluta flamsa runt och mucka gräl med alla som inte gillar dig. Vada inte taja loss rej'a'lt? Vad syftar du pa? Dom "Muckar gr¡'a'l" med mig, da "muckar" jag tillbaka. Varf'o'r gillar dom inte mig?? Andring: Jag tycker att weener borde ga till en kvarn och gora sig sjalv till en korv. Redigerad 2 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 By the way, HOWHOW, hur vill du se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) .kom igen gör en ny serie! EDIT Lol jag skrev med en liten bokstav Redigerad 2 januari, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) [ color=white].[ /color]kom igen gör en ny serie! EDIT Lol jag skrev med en liten bokstav fint GreenG när kommer Picos nästa serie, dom äger! luddees vill vi se flera av också EDIT Lol jag skrev med liten bokstav Redigerad 2 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vada inte taja loss rej'a'lt? Vad syftar du pa? Dom "Muckar gr¡'a'l" med mig, da "muckar" jag tillbaka. Varf'o'r gillar dom inte mig?? Andring: Jag tycker att weener borde ga till en kvarn och gora sig sjalv till en korv. Meto gnäll inte.. annars får du en "snuting" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Meto gnäll inte.. annars får du en "snuting" Fan snuting det låter farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Pico: Jag blir glad att du frågar En tomte med mordisk blick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts