Maimstream Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Jag var tvungen... Förlåt http://img92.imageshack.us/img92/6563/airb...uuuuuuum1gh.png Redigerad 8 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag var tvungen... Förlåt Det gör inget, när han kommer tillbaks från sin ban så är den nog borta från hosten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag var tvungen... Förlåt http://img92.imageshack.us/img92/6563/airb...uuuuuuum1gh.png Mindre nödvändigt att spara en svartvit bild som en jättestor .PNG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Killen med öronen proppade med rabarber är väl antagligen rabarben. Den våldsbenägne, GameCubestamparen som härstammar från ett zeebraarsel är, en vild gissning, darkjak. Penisen har jag ingen aning om. I första rutan är Rabarben avbildad; det är riktigt. darkjak finner sig i ruta två; så sant. (Notis) Han stampar inte på konsolen, utan vakar över den - försöker att skydda den ifrån de fasansfulla ryssarna (Notis). Penis-rutan är dedicerad Maholo, The Dude och Crice, eller vilka det nu är som gonzolerar. De är såklart de söta små spermierna som flyger fram. Själva penisen symboliserar gonzokulturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Detta är något nytt jag satte igång med, lyssnandes på Fade In-Out och Breaking Into Heaven utav Oasis och Stone Roses, respektive. Delar utav dialogen är hämtad från något annat som några kanske noterar. Det var roligt att rita den här och hoppas att ni diggar den också. GTAsajten NOIR del I Edit: Lade märke till att texten var ganska jobbig att läsa. Bear with me, folks. Redigerad 8 juli, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Detta är något nytt jag satte igång med, lyssnandes på Fade In-Out och Breaking Into Heaven utav Oasis och Stone Roses, respektive. Delar utav dialogen är hämtad från något annat som några kanske noterar. Det var roligt att rita den här och hoppas att ni diggar den också. GTAsajten NOIR del I Edit: Lade märke till att texten var ganska jobbig att läsa. Bear with me, folks. Väldigt underhållande såhär på natten när det inte finns mycket att göra. Ge mig fortsättningen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Lägger väl upp denna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Del II och III. God natt. http://img157.imageshack.us/img157/6566/noir231by.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Stackars Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Najs Pico.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Bästa serien ever Pico. Riktigt snygg och välgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Den utan tvekan mest spännande och bäst ritade serien någonsin, här har du lyckats stort Pico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Den utan tvekan mest spännande och bäst ritade serien någonsin, här har du lyckats stort Pico. Patrik och FFFFF är nog bäst ritade serien Men kan hålla med om att den där Serien var spännande, jäkligt bra gjort Piceli Pico. Redigerad 8 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Fin noir- känsla! Mer! Mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Grymt bra serie Pico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Bra där, nackskott/huvudskott på Frenzy! Wiiie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Ett ord om Picos serier: Col. (tummen upp) Redigerad 8 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Detta är något nytt jag satte igång med, lyssnandes på Fade In-Out och Breaking Into Heaven utav Oasis och Stone Roses, respektive. Delar utav dialogen är hämtad från något annat som några kanske noterar. Det var roligt att rita den här och hoppas att ni diggar den också. GTAsajten NOIR del I Edit: Lade märke till att texten var ganska jobbig att läsa. Bear with me, folks. Det finns en anime serie som heter NOIR. den e ganska bra, har den på franska/japanska (upptäckte inte att mman kunde byta språk förens efter jag sett den så jag kollade med franskt soundtrack ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Bra serie pico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts