Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

Killen med öronen proppade med rabarber är väl antagligen rabarben. Den våldsbenägne, GameCubestamparen som härstammar från ett zeebraarsel är, en vild gissning, darkjak. Penisen har jag ingen aning om.

I första rutan är Rabarben avbildad; det är riktigt. darkjak finner sig i ruta två; så sant. (Notis) Han stampar inte på konsolen, utan vakar över den - försöker att skydda den ifrån de fasansfulla ryssarna (Notis).

Penis-rutan är dedicerad Maholo, The Dude och Crice, eller vilka det nu är som gonzolerar. De är såklart de söta små spermierna som flyger fram. Själva penisen symboliserar gonzokulturen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är något nytt jag satte igång med, lyssnandes på Fade In-Out och Breaking Into Heaven utav Oasis och Stone Roses, respektive. Delar utav dialogen är hämtad från något annat som några kanske noterar. Det var roligt att rita den här och hoppas att ni diggar den också.

GTAsajten NOIR del I

Edit: Lade märke till att texten var ganska jobbig att läsa. Bear with me, folks.

post-1393-1152324780_thumb.jpg

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är något nytt jag satte igång med, lyssnandes på Fade In-Out och Breaking Into Heaven utav Oasis och Stone Roses, respektive. Delar utav dialogen är hämtad från något annat som några kanske noterar. Det var roligt att rita den här och hoppas att ni diggar den också.

GTAsajten NOIR del I

Edit: Lade märke till att texten var ganska jobbig att läsa. Bear with me, folks.

Väldigt underhållande såhär på natten när det inte finns mycket att göra.

Ge mig fortsättningen nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den utan tvekan mest spännande och bäst ritade serien någonsin, här har du lyckats stort Pico.

Patrik och FFFFF är nog bäst ritade serien :unsure:

Men kan hålla med om att den där Serien var spännande, jäkligt bra gjort Piceli Pico.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajten NOIR del I

Det finns en anime serie som heter NOIR. :P den e ganska bra, har den på franska/japanska (upptäckte inte att mman kunde byta språk förens efter jag sett den så jag kollade med franskt soundtrack :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor