Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Kändes som att den skulle arta sig i något bra men.. Tumme ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Kändes som att den skulle arta sig i något bra men.. Tumme ner Aww ok. Då orkar jag inte göra en fortsättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Sålänge jag är med i den är den bra. Såvida den inte är till för att göra mig till åtlöje, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja, jag borde ju ioförsej inte klaga..Jag var ju också med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Sålänge jag är med i den är den bra. Såvida den inte är till för att göra mig till åtlöje, förstås. När fortsätter "GTAsajten firar midsommar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 När fortsätter "GTAsajten firar midsommar"? När Gtasajten faktiskt firar midsommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja, men Siana fortsatte inte att göra serien. Om han gör den och inte är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Lite snabbt bara. Del ett... För det först: Vad fan var det där?! För det andra: Nu måste jag glo ut den där tråden för att se om nåt stämmer. För det tredje (Och sista gången jag säger det): Det stavas MaiMstream, inget dumt N med.. För det fjärde: Jag är inte en robot, och har inte kortslutning. För de femte: Gör en del två, nu när jag är med i en serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag orkade inte mer på den för den blev inte bra. Istället fick ni ju en DH- serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Jag orkade inte mer på den för den blev inte bra. Istället fick ni ju en DH- serie. Och det tackar vi för! ' Om någon intresserar sig så var det här min 2900:ade post. Redigerad 4 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) För det först: Vad fan var det där?! För det andra: Nu måste jag glo ut den där tråden för att se om nåt stämmer. För det tredje (Och sista gången jag säger det): Det stavas MaiMstream, inget dumt N med.. För det fjärde: Jag är inte en robot, och har inte kortslutning. För de femte: Gör en del två, nu när jag är med i en serie 1. En Serie! 2. Det kunde stämma. En del av det. Var på väg att säga "Varför skrev du ; istället för . på vackert ansikte? 3. Mainstream är lättare att skriva snabbt, det heter så och då skriver jag så. Ni fattar ändå vem jag menar. 4. Det är en serie. Var ett skämt. 5. Haha. Varför, om ingen är intresserad så finns det väll ingen anledning att jag ska fortsätta på den, eller? Kebab, du var väll inte med i den? Edit: Siana. Dig, åtlöje? Aldrig :'( Redigerad 4 juli, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 2. Det kunde stämma. En del av det. Var på väg att säga "Varför skrev du ; istället för . på vackert ansikte? Därför att efter ; skrev han hur ett vackert ansikte ser ut... Dumbass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Äxstrejm... jag saknar dina serier! Även om de var korta så var de väldigt bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Min första serie. Skänk gärna en kommentar eller två om den. http://img274.imageshack.us/img274/2664/serie2ey.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Kebab, du var väll inte med i den? Titta igen http://img106.imageshack.us/img106/6213/kunnf3zj.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Titta igen http://img106.imageshack.us/img106/6213/kunnf3zj.png Haha. Det var då inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Min första serie. Skänk gärna en kommentar eller två om den. http://img274.imageshack.us/img274/2664/serie2ey.png Förstod inte så mycket... bara att den där snubben vid marijuana bladen skulle föreställa dude. Eller? Var det någon här på forumet som du syftade på med rabarber i öronen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Förstod inte så mycket... bara att den där snubben vid marijuana bladen skulle föreställa dude. Eller? Var det någon här på forumet som du syftade på med rabarber i öronen? Tror inte han syftade på forumet alls när han gjorde den ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Gossen i buskagen är, alldeles riktigt, The Dude. Jag gjorde en Gonzo-serie, om man kan kalla det så. Har man sett eller läst Fear and Loathing in Las Vegas förstår man den kanske någorlunda väl. Tolkar i alla fall filmen på mitt vis genom bilden. Tror inte han syftade på forumet alls när han gjorde den ska du se. Jo, det gjorde jag. Alla karaktärer och bildrutor speglar någon forumit, alternativt något ifrån filmen. Eller båda delarna. Den är väldigt symbolisk i alla fall.. --- ...Och kom inte och snacka om att jag vänt ansiktet ifrån okka för att smutta på Maholos säregna röv... Redigerad 4 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Killen med öronen proppade med rabarber är väl antagligen rabarben. Den våldsbenägne, GameCubestamparen som härstammar från ett zeebraarsel är, en vild gissning, darkjak. Penisen har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts