Cortez Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Äääh, jag orkar inte mer just nu. Den är alltså inte klar. Kom med era klagomål över att ni inte är med senare. Haha, skribb got pwned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 El magnificant! Riktigt najs Siana! Din också älskar'n Om du menar den som jag postade är det bara en klassiker som Siana har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Om du menar den som jag postade är det bara en klassiker som Siana har gjort. Sheit makaroner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ingen som har lust att göra en serie i flash? Typ måla bakgrunden och gubbar först och sedan sätta dom i rärelse och göra så att pratbubblor kommer upp och lägga på lite weebl n' bob röst? BTW: http://www.weebls-stuff.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hehe, den var bra kattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Hohoho! Helskön Siana! Kort, men helt klart rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Äääh, jag orkar inte mer just nu. Den är alltså inte klar. Kom med era klagomål över att ni inte är med senare. Hoho den var kewl, och jag var med i första rutan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag kan vara med i någon serie, där jag sitter och försöker bygga GTA Sweden i en sandlåda men det blir danmark . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Kan man förvänta sig en trevlig "GTAsajten @ DreamHack"-serie, kryddad med en massa interna skämt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Kan man förvänta sig en trevlig "GTAsajten @ DreamHack"-serie, kryddad med en massa interna skämt nu? Tjata lite på Siana. Förvänta dig meatspin och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hmm.. meatspin är nåt riktigt äckligt, va? (Det var aldrig nån som förklarade, och jag törs verkligen inte kolla själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hmm.. meatspin är nåt riktigt äckligt, va? (Det var aldrig nån som förklarade, och jag törs verkligen inte kolla själv) Mjo, inget som jag får länka till enligt forumet regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Något sådant här? Slarvigt ritat, jag vet. Men det är ritat med kärlek. http://img391.imageshack.us/img391/9224/dhsummer067ld.png EDIT. Vaddå "sommar"?! Det är i vinter vi ses! ... Jag orkar inte editera bilden. Adblocka den om ni inte tål att se det, otacksamma jävlar. Redigerad 20 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Något sådant här? Slarvigt ritat, jag vet. Men det är ritat med kärlek. Så jävla bra. Allt är klockrent. "Plottrig tröja". Känner igen mig. Alla detaljer också (Jacker t.ex). Det enda jag saknar är något om att jag spöade P-C i Guitar Hero så att han fick gå hem och gråta hos mamma. Jacker också, men han hade ju aldrig spelat förut. Du vågade inte. Hmmpf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Så jävla bra. Allt är klockrent. "Plottrig tröja". Känner igen mig. Alla detaljer också (Jacker t.ex). Det enda jag saknar är något om att jag spöade P-C i Guitar Hero så att han fick gå hem och gråta hos mamma. Jacker också, men han hade ju aldrig spelat förut. Du vågade inte. Hmmpf. Tihi, nej. Det var inte särskilt kul, och jag orkade aldrig köa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Siana om du fortsätter med Sommarserien så måste du ta med mig. FÖR JAG KAN FIXA RABARBER! http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Rabarb._Vassego__jpg.JPG Och 7 blommor att ha under kudden Redigerad 21 juni, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Siana om du fortsätter med Sommarserien så måste du ta med mig. FÖR JAG KAN FIXA RABARBER! http://files.upl.silentwhisper.net/upload4...assego__jpg.JPG Och 7 blommor att ha under kudden FY FÖR DIG! :'( --- Grymt bra serie siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 FY FÖR DIG! :'( --- Grymt bra serie siana Vadå? Ville ju bara väl :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vadå? Ville ju bara väl :'( Din din... mördare! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts