kattälskaren Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 http://img491.imageshack.us/img491/2285/seriefotballatgta6kv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Bästa serien...ever Sen blir den ju ännu bättre för att jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Åh, skön haha Gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skulle man kunna få vara med på ett hörn i någon serie ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skulle man kunna få vara med på ett hörn i någon serie ?Nu börjas det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 http://img491.imageshack.us/img491/2285/se...allatgta6kv.jpg Skrattade lika mycket som första gången Ojoj, det är så man torkar skratttårar. Nästan helt ärligt. Det finns bara ett ord som passar vid tillfällen som detta: Klockren! (följt av en massa lol-smileysar: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skulle man kunna få vara med på ett hörn i någon serie ? Ta en Serie som en avsugning. Tror du att, om du låser in dig i en frysbox i tio år så kommer det komma en brud och hoppa in där med dig eller? Gör något så folk känner igen dig (förutom att vara en jubelidiot, som de flesta tror funkar) så ska du se att du kommer vara med i en serie. Lovar att många har skapat helt otroligt efterblivna topicar enbart med tron att dom då kommer få respekt av folk, och på så sätt få vara med i en serie. Varför tror du alla 7000~ medlemmarna som hänger på SA forumet, och skriver 2 posts sen drar inte är med i serierna? Jo, för dom tillför inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skulle man kunna få vara med på ett hörn i någon serie ? Gör en kvick i paint för att få tyst på dig! 2 rutors... mina paintskillz är kassa och serien är inte speciellt rolig men skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag får göra en serie imorgon istället. rabarben. Gräslig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag får göra en serie imorgon istället. rabarben. Gräslig. Tack... jag tar det där som en komplimang eftersom det där var det fulaste som jag nånsin sett. Men tänkte att det var lika bra att lägga upp den ändån. Men jag kan ta bort den om så önskas. Kortfattat: Jag håller verkligen med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag får göra en serie imorgon istället. rabarben. Gräslig. Ska du göra en så förväntar jag mig ett bra resultat! NOW GET TO WORK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag får göra en serie imorgon istället.Älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Bara så ni vet, jag håller på med en serie i detta nu. Och den följer samma stil som föregående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Gör en kvick i paint för att få tyst på dig! 2 rutors... mina paintskillz är kassa och serien är inte speciellt rolig men skitsamma. Fy fan vad jag garvade åt den!! Får nog försöka göra en egen serie nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Bara så ni vet, jag håller på med en serie i detta nu. Och den följer samma stil som föregående. Underbart! Väntar ivrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Äääh, jag orkar inte mer just nu. Den är alltså inte klar. Kom med era klagomål över att ni inte är med senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Redigerad 9 juni, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Äääh, jag orkar inte mer just nu. Den är alltså inte klar. Kom med era klagomål över att ni inte är med senare. Still going strong! otroligt roande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Yes indeed, sommar is teh shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 El magnificant! Riktigt najs Siana! Din också älskar'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts