Colan K Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 'Han kom in!' fina serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tog mig friheten att göra en kopiering på xstreems underbara serie. Syftet är att visa hur jeffla dåliga de blir och att du måste fortsätta. Har såklart inte samma skillz i ps utan gjorde deena i paint . Typ, hata mig inte. Gäst serien, xstreem = Boll Anka = ? Transformerande monster = Vice. Vit mupp = MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Tog mig friheten att göra en kopiering på xstreems underbara serie. Syftet är att visa hur jeffla dåliga de blir och att du måste fortsätta. Har såklart inte samma skillz i ps utan gjorde deena i paint . Typ, hata mig inte. Gäst serien, xstreem = Boll Anka = ? Transformerande monster = Vice. Vit mupp = MetoC7 Hohoho, inte samma klass som orginalet men skrattade ändå Redigerad 28 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Hohoho, inte samma klass som orginalet men skrattade ändå Sant, jag hittade inte xstreem som kriby, eller Arman som Zelda eller Kebab som ... den där robot killen. Dessutom undrar jag var han fått sina fina bakgrunder ifrån, själv hittar jag bara tidiga 90 tals kantiga ... skräp. Redigerad 29 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 FFFFF 7b. Dog alla andra i bussen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dog alla andra i bussen? :'( Det får du se i 7ö. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hiiah, jag läste just min gamla serie om saffecools bortgång... http://img164.imageshack.us/img164/2594/serie8pb.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hiiah, jag läste just min gamla serie om saffecools bortgång... *SEIRIES* Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hiiah, jag läste just min gamla serie om saffecools bortgång... *Serie* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hiiah, jag läste just min gamla serie om saffecools bortgång... http://img164.imageshack.us/img164/2594/serie8pb.png Hahaha! Hehu... fattade inte hur det kunde ble skåne-debatt i den tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 http://img305.imageshack.us/img305/1415/gtasajtentrojan18vf.png Yah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 DFWUP 2006. http://img.photobucket.com/albums/v622/keb...2/metoserie.png Oj, den här tråden har jag inte varit i på ett bra tag. Vad jag älskade den här serien! För att visa hur förjävla underbart skitmycket jag skrattade så vill jag be att få citera våran Vice.: Hahahaha! Shit vad bra. Hahahahahahahahaa! Kan inte sluta skratta. Är det du som gjort den? Hahahaha vad bra hahahahaha!!!! Ska spara den. Jag har aldrig sett den här tråden innan men absolut att jag skall hålla kolla här hahaha så bra hahaha tack. Du har gjort min vecka ahahahaha!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jah... http://img234.imageshack.us/img234/3427/gtasajtentrojan26al.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jah... http://img234.imageshack.us/img234/3427/gt...ntrojan26al.png Zomg! Glöm inte att jag och Krax inte blev påverkade på något sätt, vi har inte fått viruset och inte ens sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Zomg! Glöm inte att jag och Krax inte blev påverkade på något sätt, vi har inte fått viruset och inte ens sett det. Då är vi 3 då Älskar dina serier xstreem! Nu vill jag se fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Då är vi 3 då Älskar dina serier xstreem! Nu vill jag se fler! För tillfället är jag uppslukad i mitt nyköpta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 För tillfället är jag uppslukad i mitt nyköpta spel Men nu har det gått fyra dagar. Har du inte varvat/tröttnat på det snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Har praktik nu, så den enda gången jag har tillgång till datorn är på kvällen... Och då vill jag sova... Ska sova nu för den delen! Natti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Har praktik nu, så den enda gången jag har tillgång till datorn är på kvällen... Och då vill jag sova... Ska sova nu för den delen! Natti! Vad e de för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts