Addepladde Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Knyter ni slipsen? Gömmer er för svärmor? Smygsurfar i skolan? Vad gör ni? Själv sitter jag och surfar runt på nätet Redigerad 28 december, 2004 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tja, jag sitter här och slösr min tid på den här otroligt korkade och onödiga topicen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag tror i ärlighetens namn att nästan alla som kollar här sitter på gtasajten.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tja, jag sitter här och slösr min tid på den här otroligt korkade och onödiga topicen... Tänka sig gör ju jag med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag tror i ärlighetens namn att nästan alla som kollar här sitter på gtasajten.. Jaja, förutom det då... eller man kan säga "Vad gjorde ni nyss?" eller "Vad ska ni göra nu?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hört talas om Vardagssnack? *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Nyss så läste jag igenom vad alla hade skrivit på den här värdelösa tråden och nu ska jag skika det här meddelandet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 justy nu srkiver jag en liten raport... och spelar banjo med tungan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hört talas om Vardagssnack? *REPORTED* Bra tänkte precis göra det själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag väntar till mormor och morfar ska komma vid 7tiden...så vi kan äta någongång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag skriver det här meddelandet som jag nu ska posta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag väntar till mormor och morfar ska komma vid 7tiden...så vi kan äta någongång. Dude, du tar verkligen den här tråden seriöst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Nej...men har inget och göra så.....det är ända anledningen att jag skriver i denna topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Nej...men har inget och göra så.....det är ända anledningen att jag skriver i denna topicen Åh, samma här! Vilket sammanträffande! Vi kanske är släkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts