ZcruweN Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 vilket GTA spel tycker ni är bäst, själv tycker jag GTA3 och SA är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tycker jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tycker jag är bäst. det får du väll tycka om du vill men jag mena av GTA spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tycker du ska gå in på länken jag har i min signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johannes Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag tycker sa är bäst..är lite mer utrymme än typ som vc tar 10min att se hela spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har inte spelat SA ännu..men Vice city blir det då..men jag tror SA är bättre... Ska nog beställa SA idag.. Tävling : Modda en bil/moddat (snyggast/bäst vinner)|Pris : 100 kr|Antal när vi drar igång tävlingen :10| Personer med i tävlingen nu : 3 st! Sidlänk http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25286 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Det är ganska svårt att bestämma sig, eftersom Vice City har bättre känsla och atmosfär, medan San Andreas har bättre gameplay och stor och härlig värld. det får nog ändå bli Vice City. ack, jag som inte ens har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts