Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ja men att spränga brevlådor är ju lite överdrivet men det är ju vi som köpt allt vi gör ju vad vi vill med det.. Ehm...jo men är dte ni som betalar det ni förstör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ehm...jo men är dte ni som betalar det ni förstör? Ja men jag har då inte sprängt någon brevlåda iaf har bara bomba ur bomullen ur en groda som jag gjort själv .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ja men jag har då inte sprängt någon brevlåda iaf har bara bomba ur bomullen ur en groda som jag gjort själv .... Jo och sålänge man bombar skiten ur egna saker bryr jag mig inte ett dyft. Men om man spränger postlådor och säger "Jag gör väl som jag vill, jag har köpt dom själv." då blir jag förbannad, och får ett begär av att ge småskitarna en lavett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jo och sålänge man bombar skiten ur egna saker bryr jag mig inte ett dyft. Men om man spränger postlådor och säger "Jag gör väl som jag vill, jag har köpt dom själv." då blir jag förbannad, och får ett begär av att ge småskitarna en lavett. Jo skulle inte precis spränga en brevlåda bara för att ha kul.. lite har man ju i huvet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 lite har man ju i huvet iaf Visa det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Att spränga en hundbajstunna så skiten flyger överallt som nån gjorde verkar inte särskillt ansvarsfullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Att spränga en hundbajstunna så skiten flyger överallt som nån gjorde verkar inte särskillt ansvarsfullt. Ne det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Att spränga en hundbajstunna så skiten flyger överallt som nån gjorde verkar inte särskillt ansvarsfullt. det var jag... vadå... kul o bara skjuta upp dom.. nej visst, kanske e omoget, men de e ändå kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Javisst, det skulle jag också tycka vara kul men att försöra saker som inte är dina är illa. Fast den kanske inte gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Vars är Skribb nu för tiden? Ursäkta off-topic, men inte värt att starta en ny tråd för... Höhö. Editation. Oj vad jag är dum ihuvudet, såg hans signatur nu. Usch, fy. Förlåt. Redigerad 1 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Skribb... är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 visst, kanske e omoget, men de e ändå kul Hade det varit lika kul om du hade fått stå för kostnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vars är Skribb nu för tiden? han heter skribb[VACATION 12 DEC-7 JAN på msn så antagligen är han på semester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 han heter skribb[VACATION 12 DEC-7 JAN på msn så antagligen är han på semester Tänk om han dog i flodvågen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tänk om han dog i flodvågen? Skulle inte han till Oceanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Skulle inte han till Oceanien? Det vette fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Skribb skulle till nya zeeland och några andra länder skrev han i nån topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hade det varit lika kul om du hade fått stå för kostnaden? skulle aldrig betalat... skulle mamma o pappa gjort... e bortskämd.. så dom skulle gärna betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Någon som vet var man kan få tag i tigersmällare nu för tiden i Stockholmstrakten. Mmmmmm, gamla tigersmällare har man gjort mycket kul med. Spränga en mandarin så att det sprängs klyftor 10 meter bort. Jävla kraft i dem! Tillverkas dem fortfarande? Har dem blivit olagliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Tillverkas dem fortfarande? Har dem blivit olagliga? Dem säljs inte längre har jag för mig. Redigerad 3 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts