Maxz Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tänkte skjut upp en ställa en airbomb under ribban på ett fotbollsmål så att den skulle studsa ner igen, men jag avståd.. Ni som håller på o smäller era små gossedjur som ni virkat till i slöjden har jag ett tips lägg ner en "epilepsibomb" i den lilla krabaten och tänd på, den blir ganska flamberad efter det. Med epilepsibomb menar jag navigation light, små knäckformade saker som man löper stor risk att få epilepsi av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Jag tänkte skjut upp en ställa en airbomb under ribban på ett fotbollsmål så att den skulle studsa ner igen, men jag avståd.. Ni som håller på o smäller era små gossedjur som ni virkat till i slöjden har jag ett tips lägg ner en "epilepsibomb" i den lilla krabaten och tänd på, den blir ganska flamberad efter det. Med epilepsibomb menar jag navigation light, små knäckformade saker som man löper stor risk att få epilepsi av! Menar du en sån dära som lyser ? som sprutar typ ut eld sån stopade jag i grodan sen när den dära ljuset sluta så började den brinna som fan:D Redigerad 1 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag o mina polare blev nog lite för fulla av våra starkisar! Så vi drog upp en airbomb i en gatlykta och den studsade fan tillbaka mot oss! HJÄLP! Enbom full du är ju fan 12 år haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Fan, igår var det nån jävla fransman som lyckades välta tre stycken stora jävla über-raketer mot mig och min kompis... fan, den jäveln sprängde nästanihjäl oss... Jag tror inte riktigt han tyckte om oss... vi svarade med en airshot, men då blev han sur och gick in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 JAg och mina kompisar hittade en lyktstolpe som inte hade något loch. Så vi körden in 4 air-bombs och smällde av alla lampor där vi va slockna.inte en enda j*vla lampa lös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Enbom full du är ju fan 12 år haha! Typ inte.....Vi blev inte fulla men vi mådde bara dåligt som in i helvete....Drack nog aningen för många julmust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Typ inte.....Vi blev inte fulla men vi mådde bara dåligt som in i helvete....Drack nog aningen för många julmust uhhmm ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 JAg och mina kompisar hittade en lyktstolpe som inte hade något loch. Så vi körden in 4 air-bombs och smällde av alla lampor där vi va slockna.inte en enda j*vla lampa lös. Moget att spränga sönder saker som inte är dina.. Vi nöjde oss med ett par tårtor för 200 i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Smällde lite Tiger Raketer, Mini Bees och King Airborne igår. Var riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Smällde lite Tiger Raketer, Mini Bees och King Airborne igår. Var riktigt kul! har massor kvar som jag ska skjuta upp idag kanske ska spränga tarmarna ur en kanin kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Hur fan ska du få raketerna i tarmarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Hur fan ska du få raketerna i tarmarna? ahha skär upp han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kul ni verkade ha de... själv tog vi sånna där STORA jävla raketer o smällde sönder först en brevlåda... den splittrades o de låg bitar lite här o där =P sen efter ett tag smällde vi en sån där låda typ man slänger hundskit i... skitpåsarna flög... o så "golvet" i lådan gick sönder så låg as många under... o lampan släcktes... as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kul ni verkade ha de... själv tog vi sånna där STORA jävla raketer o smällde sönder först en brevlåda... den splittrades o de låg bitar lite här o där =P Hoppas ni betalar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kul ni verkade ha de... själv tog vi sånna där STORA jävla raketer o smällde sönder först en brevlåda... den splittrades o de låg bitar lite här o där =P sen efter ett tag smällde vi en sån där låda typ man slänger hundskit i... skitpåsarna flög... o så "golvet" i lådan gick sönder så låg as många under... o lampan släcktes... as kul ahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det är såna skitungar som ni som gjorde att smällare och fyverkerier fick 18-års gräns för några år sen. Lagom sur jag blev då. Skönt iaf att man är över 18 nu så man kan köpa smällare för att sedan kunna använda dom på ett vettigt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det är såna skitungar som ni som gjorde att smällare och fyverkerier fick 18-års gräns för några år sen. Lagom sur jag blev då. Skönt iaf att man är över 18 nu så man kan köpa smällare för att sedan kunna använda dom på ett vettigt sätt... okej ... Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 okej ... Respekt Vadå, tycker du verkligen att spränga postlådor är ett moget och ansvarfullt sätt? Nä väx upp, och betala kostnaderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Något som är skoj att göra är att hitta ett träd som det är hål i, där någon gren har suttit, där trycker man in en Kina Special o tänder på! Jag och en polare gjorde det igår natt typ vid halv 3 fan vad det lät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Vadå, tycker du verkligen att spränga postlådor är ett moget och ansvarfullt sätt? Nä väx upp, och betala kostnaderna! ja men att spränga brevlådor är ju lite överdrivet men det är ju vi som köpt allt vi gör ju vad vi vill med det.. Redigerad 1 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts