Jump to content

Raketer och smällare

Elander
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte skjut upp en ställa en airbomb under ribban på ett fotbollsmål så att den skulle studsa ner igen, men jag avståd..

Ni som håller på o smäller era små gossedjur som ni virkat till i slöjden har jag ett tips lägg ner en "epilepsibomb" i den lilla krabaten och tänd på, den blir ganska flamberad efter det. Med epilepsibomb menar jag navigation light, små knäckformade saker som man löper stor risk att få epilepsi av!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 180
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tänkte skjut upp en ställa en airbomb under ribban på ett fotbollsmål så att den skulle studsa ner igen, men jag avståd..

Ni som håller på o smäller era små gossedjur som ni virkat till i slöjden har jag ett tips lägg ner en "epilepsibomb" i den lilla krabaten och tänd på, den blir ganska flamberad efter det. Med epilepsibomb menar jag navigation light, små knäckformade saker som man löper stor risk att få epilepsi av!

Menar du en sån dära som lyser ? som sprutar typ ut eld sån stopade jag i grodan sen när den dära ljuset sluta så började den brinna som fan:D

Redigerad av vigebo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kul ni verkade ha de... själv tog vi sånna där STORA jävla raketer o smällde sönder först en brevlåda... den splittrades o de låg bitar lite här o där =P

sen efter ett tag smällde vi en sån där låda typ man slänger hundskit i... skitpåsarna flög... o så "golvet" i lådan gick sönder så låg as många under... o lampan släcktes... as kul :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kul ni verkade ha de... själv tog vi sånna där STORA jävla raketer o smällde sönder först en brevlåda... den splittrades o de låg bitar lite här o där =P

sen efter ett tag smällde vi en sån där låda typ man slänger hundskit i... skitpåsarna flög... o så "golvet" i lådan gick sönder så låg as många under... o lampan släcktes... as kul :P

ahah

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå, tycker du verkligen att spränga postlådor är ett moget och ansvarfullt sätt? Nä väx upp, och betala kostnaderna!

ja men att spränga brevlådor är ju lite överdrivet men det är ju vi som köpt allt vi gör ju vad vi vill med det..

Redigerad av vigebo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor