Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Härlig bild ta kort på när du sprängt ballen av han Sry, jag slängde liket i en marschall (Stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Sry, jag slängde liket i en marschall (Stavning). fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 fan Men frukta icke! Jag hann sparka bort en liten bit av nosen från marschallen. Jag kanske kan hämta den sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 va ute ute mellan 7 och 8 o smällde me 3 kompisar... smällde typ små raketer o crackling balls i en sån där låda man slänger hundskit i... sen tog vi nån större sak... sen när vi ska ut igen (dom äter, ja åt nyss) så ska vi ta en stor raket o smälla fatta vilka smällar de blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Men frukta icke! Jag hann sparka bort en liten bit av nosen från marschallen. Jag kanske kan hämta den sen. ehhe stoppade du in småraketer i tiger eller vad han het `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ska spränga min egna sydda groda nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ska spränga en liten fisk sen... får typ plats 2 crackling balls i magen om man trycker in dom... väntar fortfarande på mina kompisar... dom e sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) ska spränga en liten fisk sen... får typ plats 2 crackling balls i magen om man trycker in dom... väntar fortfarande på mina kompisar... dom e sega hhahhaha har smällt grodan nu kommer in med bilder sen när den är kyld av Edit: Han var en bra kompis :'( Redigerad 31 december, 2004 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 *vissel* Trallalalala.. http://www.brobex.com/1.jpg http://www.brobex.com/2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) hhahhaha har smällt grodan nu kommer in med bilder sen när den är kyld av lol... ska ta bild på före och efter... så får ni se... eller äh.. lägger in före nu... ska bara ta kort... *10 minuter senare* (gick o sket oxo ) så nu e ja klar... här e min fina uhm...val eller delfin eller va de nu e... FÖRE: EDIT: satte på den på en raket, så flög den iväg... o så va den borta.. så har inga efter kort Redigerad 1 januari, 2005 av Gilded_C_unt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 *vissel* Trallalalala.. http://www.brobex.com/1.jpg http://www.brobex.com/2.jpg HAHAHAHA... trodde de va en riktig råtta/mus eller liknande först... trodde du blivit galen eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hmm vet inte med er men jaag skulle nog välja att spendera pengarna på ngt vettigt..Exempel: Donera pengar till valfri hjälporganisation som hjälper folk i Thailand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hmm vet inte med er men jaag skulle nog välja att spendera pengarna på ngt vettigt..Exempel: Donera pengar till valfri hjälporganisation som hjälper folk i Thailand... Måste alla tänkta på det där hela tiden? Är ju för fan ett nytt år, alla ska va glada och friska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 våra grannar överdriver...alla har slutat smälla av nu men dom fortsätter me 1500krs tårtor som om de precis va midnatt dom har fan smällt av för 12000 ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ehhe stoppade du in småraketer i tiger eller vad han het `? Nej, jag körde in några smattrande smällare och små bee's så att han började brinna. Men det slocknade ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nej, jag körde in några smattrande smällare och små bee's så att han började brinna. Men det slocknade ganska snabbt. Ja stoppade i massor med små raketer har köpt 14 paket med småraketer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 MOAHAHAhahha! jag lyckades tända eld på en påse med småsmällare... JÄVLAR VILKET ÖS! Nu ska jag elda upp någon docka för skojs skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Fyy fan vilken satans smäll nån nisse fick fram runt 00:02 där jag var, galet. Kände tryckvågen som fan och var typ 20 meter ifrån, kan inte vart en smällare, måste vart nån nisse som tagit me grejjer från lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Fick en liten raket i håret. började brinna lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag o mina polare blev nog lite för fulla av våra starkisar! Så vi drog upp en airbomb i en gatlykta och den studsade fan tillbaka mot oss! HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts