StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 man köper ju inte alkohol för allt en 100 kan man dra på raketer... men om man nu har köpt alkohol för alla pengar så känns inte raketer så viktigt Om ens budget ligger på minus och man har köpt alkohol för alla pengar så kanske du fattar hur mycket jag har kvar till smällare. Försökte vara vitsig när jag sa att jag hade köpt alkohol för alla pengar. Men om sanningen ska fram så har jag inga pengar till varken smällare eller alkohol. Men om det blir som vanligt så får man nått flak av farsan, kanske ett par raketer, sen har man proviant i form av en hel matkällare fylld av deverse mumsiga drycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Smällare är så förbannat värdelösa. Det har smällt nästan oavbrutet i 2 veckors tid mellan väggarna på mitt bostadsområde. Snart tar jag fram hagelbössan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ne ska du inte alls göra vet inte än om vi ska smälla nåt vet inte änns om någon köpt något men det hoppas jag Oh va sött Lilla sofie är rädd om kalle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 klart jag är annars får jag ju inte träffa han till påsk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Känner du honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 den har inte 100 skott utan 100 effekter, och ja den måste vara fattig mm tror jag med. Men jag gjorde nog en bra affär att köpa den för 15:- Köpte lite annat av han också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Känner du honom? nope... testade en king airbomb i en ölburk idag... pang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 köpta smällare är skit...själv drar man hit krut-och-vapen tokiga polaren...."oj ja hitta nått krut jag inte sett, ja testa blanda det med lite skit jag hittade hemma, får jag komma över å testa?"....det började med en jävla smäll, nått konstigt jävla smattrande, och rök över hela området....sen blev de till att fylla ballonger med hårspray och tända eld på dom....låter som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) vad har det med smällare att göra? Redigerad 31 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 fick raketer av min granne för att vi hjälpt dom ibland me grejer annars har ja inte köpt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 vad har det med smällare att göra? du råkar inte se stubinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 vad har det med smällare att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag tycker det ser ut som träpinnar instuckna i en tigerdocka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag tycker det ser ut som träpinnar instuckna i en tigerdocka... Tycker du också det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Härlig bild ta kort på när du sprängt ballen av han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Härlig bild ta kort på när du sprängt ballen av han jag ser bara en träpinne där ballen ska vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ni är ju värre än en 110 årig synskadad gamling i rullstol på att se. till och med jag ser att det är stubiner i figuren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag ser bara en träpinne där ballen ska vara... Du skaffa glasögon eller bättre dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag ser bara en träpinne där ballen ska vara... Har tigrar ballen mitt på magen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts