Jump to content

Raketer och smällare

Elander
 Share

Recommended Posts

man köper ju inte alkohol för allt :P en 100 kan man dra på raketer... men om man nu har köpt alkohol för alla pengar så känns inte raketer så viktigt

Om ens budget ligger på minus och man har köpt alkohol för alla pengar så kanske du fattar hur mycket jag har kvar till smällare.

Försökte vara vitsig när jag sa att jag hade köpt alkohol för alla pengar. Men om sanningen ska fram så har jag inga pengar till varken smällare eller alkohol.

Men om det blir som vanligt så får man nått flak av farsan, kanske ett par raketer, sen har man proviant i form av en hel matkällare fylld av deverse mumsiga drycker. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 180
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

köpta smällare är skit...själv drar man hit krut-och-vapen tokiga polaren...."oj ja hitta nått krut jag inte sett, ja testa blanda det med lite skit jag hittade hemma, får jag komma över å testa?"....det började med en jävla smäll, nått konstigt jävla smattrande, och rök över hela området....sen blev de till att fylla ballonger med hårspray och tända eld på dom....låter som fan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor