GiZmo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 för dyrt har du testat dom? Nepp. har inte gjort de än... eftersom jag bara har ett paket så sparar jag de till nyår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Jag köper väl för 700kr..... men pappa brukar köpa stora raketer för minst 3000 spänn Redigerad 29 december, 2004 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jag har köpte för 100 :- kronor små grejer + att jag fick ett big bang (199:-) av pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 ska köpa några paket "king airbom" från svea imån... ska tydligen vara ganska bra kraft i dom min kompis tog ut det som smäller och blinkar i rött och grönt det låg i en lite kapsel i botten på airbomben pch la det i en så där Smatterbombskulas förpackning och hyvade den uppp i lufen fan va dte small alltså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 inte ett futtigt öre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Min kompis ahde köpt en raket för 5:- med 100 skott. den måste vara dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Min kompis ahde köpt en raket för 5:- med 100 skott. den måste vara dålig den har inte 100 skott utan 100 effekter, och ja den måste vara fattig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Den som köper det måste också va fattig Aja, spenderade ca 200 kronor idag, och imorrn lär det bli mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 min kompis tog ut det som smäller och blinkar i rött och grönt det låg i en lite kapsel i botten på airbomben pch la det i en så där Smatterbombskulas förpackning och hyvade den uppp i lufen fan va dte small alltså!! måste testas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Vi skänker pengar till thailand istället för att köpa raketer. Tycker jag känns skitbra Redigerad 30 december, 2004 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 måste testas alltså det var så jåvla grymt och ni vet hur mycket EN sån smäller tänk er 2 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 åh mina airbomb´s är öronorgasm ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vi skänker pengar till thailand istället för att köpa raketer. Tycker jag känns skitbra vi med.. fast.. känner mig inte bättre av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Får gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Småraketer 5 kr st köpte för 100 kronor på småraketer själv. sen köpte morsan en stor raket låda med tårtor och bomber och ja ni vet i för 300! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 måste testas ne ska du inte alls göra vet inte än om vi ska smälla nåt vet inte änns om någon köpt något men det hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Jag ska köpa en jevvla massa småsmällare och blåsa huvudet av nån jävla snögubbe! Redigerad 30 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vem har råd med det när man har köpt alkohol för allt man ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Bojkottar smällare osv. i min familj, men det är snyggt att se på fyrverkerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vem har råd med det när man har köpt alkohol för allt man ägde. man köper ju inte alkohol för allt en 100 kan man dra på raketer... men om man nu har köpt alkohol för alla pengar så känns inte raketer så viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts