MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Är det nåt fel med sjungande tjejer, eller? mjoonääämjaoäää.. Du får lista ut svaret själv! Redigerad 28 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 mjoonääämjaoäää.. Du får lista ut svaret själv! N00b! Du vågar inte ens stå för vad du tycker... Ska du ha spö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 N00b! Du vågar inte ens stå för vad du tycker... Ska du ha spö? Mjo visst, kom då.. :"> Den här topicen har gått rejält ..........................................| ..........................................| ..........................................| ..........................................| ..........................................| ..........................................| .........................................\/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ja, visst är det underbart? Älskar att störta topicar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 N00b! Du vågar inte ens stå för vad du tycker... Ska du ha spö? LoL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Eldar upp...det ger mig roliga minnen! Jag var ung och dum(det var 4 år sen, i 7:an)...vi hade precis blivit tilldelade massor biblar i skolan av några hjärntvättade snubbar som trodde på en högre makt. Jag och en kompis bestämde oss för att det vore en bra idé(Just don't ask)att elda upp dom, för att demonstrera att allt som stod i den var rent skitsnack. Sagt och gjort...mm...fire! Man kan ha mycket kul med eld.. "Råkade" elda upp en fabrik.. Skogsbrand, eldat upp en åker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Man ska utsätta sig för fara när det handlar om fyverkerier och smällare! Läs på paketets baksida om säkerhetsföreskrifterna och gör sedan tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) EDIT Redigerad 29 december, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 ska köpa några paket "king airbom" från svea imån... ska tydligen vara ganska bra kraft i dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 ska köpa några paket "king airbom" från svea imån... ska tydligen vara ganska bra kraft i dom Jo, men lite buggiga bara. Vissa skott fungerar inte alls, vissa smäller innan de åkt ut. Vissa skott åker åt helsike bort och ibland kan även skottet flyga åt ett hål och glittret åt ett annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) men i papperskorgar och dyligt spelar det inet så stor roll, så länge det smäller omoget, jag vet, men kul som satan Redigerad 29 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag har prima smällare direktimportat från tyskland! Kick-ass! I år ska det bli mycket död av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) jag gilar sånnna hära finna racketer som schuter upp vakkra rosa björnar!!!!1111111 edit: skräv jag medd störst j :"> edit2: jag skrivade edit medd storast e ´ edit3: glömmde edita stora e:t Redigerad 29 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) ska köpa några paket "king airbom" från svea imån... ska tydligen vara ganska bra kraft i dom ok kalle... det är hyfsat bra kraft i dom (smällde 3 igår) men du ska köpa.. humm.. minns inte vad dom heter, men dom är precis som thunderking fast med ljuseffekt... dom e fan 3ggn så stora som Airbomb's.. Redigerad 29 december, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 ok kalle... det är hyfsat bra kraft i dom (smällde 3 igår) men du ska köpa.. humm.. minns inte vad dom heter, men dom är precis som thunderking fast med ljuseffekt... dom e fan 3ggn så stora som Airbomb's.. "new thunderking" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Tigerraketer är billigt som f*n . 3kr för 12stycken! Men min famlij har oxå köpt riktiga bamsingar för 500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Tigerraketer är billigt som f*n . 3kr för 12stycken! Men min famlij har oxå köpt riktiga bamsingar för 500:- Jag har ett par gamla "tigersmällare" från 97' har smällt några. Så nog funkar dom allt. Snittade upp en nalle jag och mina polare hittade på gatan, sen stoppade vi en smällare i den. Den var också full med små plastkulor för att göra den skön att hålla i. Så nog blev det regn den dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 "new thunderking" ? nepp... nått med hawk.. tror jag.. *går in på sveafireworks.com* aha! HAWK MISSILES! 1 pack för 49... 3st då alltså.. dyrt.. men de smäller nog gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 för dyrt har du testat dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Eldar upp...det ger mig roliga minnen! Jag var ung och dum(det var 4 år sen, i 7:an)...vi hade precis blivit tilldelade massor biblar i skolan av några hjärntvättade snubbar som trodde på en högre makt. Jag och en kompis bestämde oss för att det vore en bra idé(Just don't ask)att elda upp dom, för att demonstrera att allt som stod i den var rent skitsnack. Sagt och gjort...mm...fire! hahahaha man har ju "råkat" tända fyr på ett antal grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts