MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) En kinapuff? Ja, det kan man komma långt med! Mjo, kan ju åtminstonde leka cowboysare Redigerad 28 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Mjo, kan ju åtminstonde leka cowboysare Ja, eller kineser, eftersom det är en kinapuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Ja, eller kineser, eftersom det är en kinapuff! Kineser med sån här hatt? Gillar dom som satan ............/\ ......... /....\ ........ /..... \ ...... /.........\ ........|o_O | ........|____| <------ Ph43r w4rning 0n th4 chin3s3 Redigerad 28 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Köpte lite halv mkt i år ca 120 minirakter o 2 påsar som kosta 199Kr (Köpte på svea fireworks i trollbäcken) Har smällt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Köpte lite halv mkt i år ca 120 minirakter o 2 påsar som kosta 199Kr (Köpte på svea fireworks i trollbäcken i tyresö) Har smällt lite Edit: Shit varför blev det 2 poster ja edita bara i den första konstigt Redigerad 28 december, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Några ev er är verkligen som Tim freijs i min klass... Han är en idiot som älskar att skryta om allt han dricker/spränger/eldar upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Några ev er är verkligen som Tim freijs i min klass... Han är en idiot som älskar att skryta om allt han dricker/spränger/eldar upp... Ser han ut som min vackra kines? Finns en i min klass som går och eldar upp allt han ser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Jag och ett par andra i min klass försökte fjäska oss för kemi läraren så vi skulle få sån där natrium de sprängs ganska mycket om man har mycket natrium BTW: Freijs... Redigerad 28 december, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ser han ut som min vackra kines? Finns en i min klass som går och eldar upp allt han ser.. Nej, han ser inte ut som din kines, för han (killen i min klass) är ful som fan, men han tror att han är skitsnygg... Fy fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag och ett par andra i min klass försökte fjäska oss för kemi läraren så vi skulle få sån där natrium de sprängs ganska mycket om man har mycket natrium natrium karbonat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har inte spenderat ett dugg, och kommer antagligen inte att göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Några ev er är verkligen som Tim freijs i min klass... Han är en idiot som älskar att skryta om allt han dricker/spränger/eldar upp... Eldar upp...det ger mig roliga minnen! Jag var ung och dum(det var 4 år sen, i 7:an)...vi hade precis blivit tilldelade massor biblar i skolan av några hjärntvättade snubbar som trodde på en högre makt. Jag och en kompis bestämde oss för att det vore en bra idé(Just don't ask)att elda upp dom, för att demonstrera att allt som stod i den var rent skitsnack. Sagt och gjort...mm...fire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 natrium karbonat? jag vet inte brukar inte vara så aktiv, men kasnke de hette så. Något med natrium iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Nej, han ser inte ut som din kines, för han (killen i min klass) är ful som fan, men han tror att han är skitsnygg... Fy fan... Vad roligt!! Du är den första som tyckte min kines var snygg! *Ger dig en....ummm..... Ischocklad, Men bara en dom andra är mina* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vad roligt!! Du är den första som tyckte min kines var snygg! *Ger dig en....ummm..... Ischocklad, Men bara en dom andra är mina* nja, fin, men... Han är inte skitful i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 jag vet inte brukar inte vara så aktiv, men kasnke de hette så. Något med natrium iallafall Okej... Funny: Hmm, you got the powah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Okej... Funny: Hmm, you got the powah! Hmm det påminer mig om en låt YOU GOT THE POWAH!!! YEAH YOU GOT THE POWAH.....YOU GOT THA POWAH...YEAAHHH....YOU GOT THA POWAH kan bara refrängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hmm det påminer mig om en låt YOU GOT THE POWAH!!! YEAH YOU GOT THE POWAH.....YOU GOT THA POWAH...YEAAHHH....YOU GOT THA POWAH kan bara refrängen E det inte en tjej som sjunger den? typ "Can u feel the beat , U got the powah!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har handlat för 158 kr! Men jag har kvar en massa från förra året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 E det inte en tjej som sjunger den? typ "Can u feel the beat , U got the powah!" Är det nåt fel med sjungande tjejer, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts