Elander Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hur mycket pengar har ni spenderat på raketer och smällare nu till nyår? Själv har jag spenderat 200kronor på smällare....pappa fick köpa raketerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 hur långt är det till nyår? har inte köpt något än...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Det är väl 3 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hur får man tag på smällare nu för tiden? Vilket land är det lämpligast att importera ifrån? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Var i Örebro och köpte igår. Köpte för 35:- (tror det var det). Då fick jag 2- pack minraketer, ett paket King Airborne och ett paket Mine- Bee's. Och jag är nöjd med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Är inte smällare förbjudet i Sverige? Ja, ja, mamma köpte i alla fall en massa till mig i Tyskland... Jag har inte provat dem än, men jag tror att de är bra... Sen när vi smäller dem så blir det väl (åh, vad jag längta efter att få använda den smileysen... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Köpt eför nån vecka sen och idag.. total summa ligger på 550:- typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Min kompis köpte smällare från tyskland förra året och han sa att dom var farliga som fan....eftersom att dom åkte åt alla håll och det ska inte smällare göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Min kompis köpte smällare från tyskland förra året och han sa att dom var farliga som fan....eftersom att dom åkte åt alla håll och det ska inte smällare göra Äh, det är ju bara coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 var kan man köpa smällare? i stockholmstrakterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jo....han och hans kusin tände på en sånn och jag har för mig att den åkte ner i ett myrbo så det började brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag köpte mina i Tyringe där jag bor....det är i skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Kan man köpa smällare i Sverige? Är det inte förbjudet? Men, så är ju Skåne en helt annan dimension också... (och ta inte det där som en pik, jag älskar skåne och allt det står för... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 var kan man köpa smällare? i stockholmstrakterna Köpte mina i Örebro. I en Tobaksaffär utanpå byggnaden som Krämaren ligger i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Köpte mina i Örebro. I en Tobaksaffär utanpå byggnaden som Krämaren ligger i. jaha.. där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Köpte mina i Örebro. I en Tobaksaffär utanpå byggnaden som Krämaren ligger i. Jävlar, jag bor i Örebro, vilken kiosk eller vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag köpte min också i en tobaksaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 400 på smågrejjer, stora raketer har jag inte köpt än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 27kr 12*3 miniraketer och 6*6 smatterbomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts