ZcruweN Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har hört många konstiga saker om palimon creek t.e.x att man hör röster ute vid stranden runt midnatt, men det har aldrig hänt för mig är det sant att man hör röster där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 ja... och en rullstol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 jag har sett rullstolen men inte hört några röster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har hört röster runt 08:00 på morgonen. Den sa: I wish I was dead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har hört röster runt 08:00 på morgonen. Den sa: I wish I was dead! Visst, visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jaså har stått med CJ där i flera dygn inte hört ett skit förutom flygplan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts