Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag har orginalet Grim Fandango! Grymt svårt att klara, men jag har faktiskt klarat det helt själv utan guide! Som du kanske fösrtår så tog detta en jävla tid men det var det fan värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Zelda: A link to the past och Ocarina of Time Metal Gear Solid: Sons of Liberty tar nog ändå priset...höll på att boerja gråta ...dock blev det lite mycket att hålla reda på slutet, fick reda på en så jävla massa saker på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mafia, inget tvivel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Pokemon spelen, man ska bli bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Pokemon spelen, man ska bli bäst... Jag hoppas du skojar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Tycker många spel har bra story faktiskt. Här är en liten lista som är rangordnad: Mafia Half-Life (1) Doom 3 (Inte så mye till story men den duger enligt mig.) Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mafia lungt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag hoppas du skojar! Jaja, sarkasm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 American McGee's Alice, Clive Barker's Undying och Prince of Persia: Sands of Time slår ut varandra. de tre bästa spelen i hänsyn till story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Mafia, solklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time och The Legend of Zelda: The Wind Waker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Dink Smallwood, helt klart. Tätt följt av Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time och The Legend of Zelda: The Wind Waker... w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Silent hill 1,2,3 utan tvekan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Silent hill 1,2,3 utan tvekan.... har alldrig riktigt fattat vad storyn är i de spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 har alldrig riktigt fattat vad storyn är i de spelen Mjo storyn i dom spelen är komplicerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Silent hill 1,2,3 utan tvekan.... Då måste jag passa på att fråga hur man kommer vidare i 3:an när man kommit till nöjesfältet (andra gången)? Jag gjorde som i drömmen, gick på spåret men det gick inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Mafia, Max Payne 2, Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts