Kalan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Half Life eller Mafia. Precis vad jag hade tänkt skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tycker också det men stör mig på att storyn är så grymt komplicerad. Jo, men det är bara i tvåan som storyn är... lite annorlunda... Storyn är inte komplicerad, den är bara konstig, men den är fortfarande mycket bra... Jag tycker att storyn i MGS och MGS3 är de bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Mafia har, utan tvekan, den bästa storyn. Nästan att se på en film. GTA3 är ju mer eller mindre i avsaknad av story. GTA:VC har en klen story, väldigt hoppig. Hitman-serien har väl hyfsad story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Paint.. Finns sån stor frihets känsla i detta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Paint.. Finns sån stor frihets känsla i detta spel Spel? Paint är mer som ett program... men annars helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Spel? Paint är mer som ett program... men annars helt okej! Men, man kan ju göra en bil bana och sen ta "Penseln" och dra den runt banan så fort som möjligt, det blir ju ett sorts spel Redigerad 28 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Spel? Paint är mer som ett program... men annars helt okej! Jag hoppas att du förstod att han skämtade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag hoppas att du förstod att han skämtade.... Skämt? Här finns inga skämt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Skämt? Här finns inga skämt..! Om du inte räknar med denna topicen så kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har testat det där med dra-penseln-i-en-rund-bana grejen nu... Inte så jättebra story precis, för det var ju det topicen handlade om!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jazz Jackrabbit2.... I ettan besegrar jazz (och hans brorsa spaz) den onda doctor turtoise eller nåt, nu ska jazz gifta sig me den vackra kaninprinsessan, men då kommer turtoise tillbaks och snor den jättestora diamantringen som kaninprinsessan fått!! prinsessans morsa blir rasande och slänger jazz i fängelsehålan!!!!! hans brorsa spaz kommer och räddar honom!!! och sen måste han fly ur fängelsehålan och besegra den onda doctor turtoise så han kan gifta sig med kaninprinsessan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Gta tror jag. Nej Mgs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Har testat det där med dra-penseln-i-en-rund-bana grejen nu... Inte så jättebra story precis, för det var ju det topicen handlade om!?! Hmm, Förstår inte er människor.... Jag sitter och spelar detta spel varje daaag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det själv klara svaret på den frågan är Metal gear solid. finns inget spel som har bättre story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Super Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Metalgear solid 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag har Metal Gear Solid 2 Sons Of Liberty! Varför är MGS story så jävla bra då? Den var komplicerad och inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Kanske Grim Fandango? Jag har inte klarat Grim Fandango så jag kan inte riktigt bedöma hur storyn är, men av det jag såg var det i alla fall ett unikt koncept, en bra idé, även fast djupet kanske inte fanns där. Sen är "bra story" också något väldigt brett som kan tolkas på olika sätt. Mafias story är bra för just spelet i fråga eftersom spelet går ut på att springa och skjuta. Storyn i Mafia ger ju just spelaren detta. Springa och skjuta. En bra story i sig är väl något man engagerar sig i, bryr sig om, och vill veta slutet av. Allvarligt talat nu. Hur många ser inte klart filmer varesig de är bra eller ej? Hur många spelar dock klart spel om de är dåliga? Inte lika många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag har inte klarat Grim Fandango så jag kan inte riktigt bedöma hur storyn är, men av det jag såg var det i alla fall ett unikt koncept, en bra idé, även fast djupet kanske inte fanns där. Sen är "bra story" också något väldigt brett som kan tolkas på olika sätt. Mafias story är bra för just spelet i fråga eftersom spelet går ut på att springa och skjuta. Storyn i Mafia ger ju just spelaren detta. Springa och skjuta. En bra story i sig är väl något man engagerar sig i, bryr sig om, och vill veta slutet av. Allvarligt talat nu. Hur många ser inte klart filmer varesig de är bra eller ej? Hur många spelar dock klart spel om de är dåliga? Inte lika många... Grimfandango´s story är faktiskt lite flummig och riktigt konstig ibland. Men jag vill också säga att om man vill spela ett av de svåraste spelen som finns, ska man spela Grimfandango. Jag vet ingen som varvat det utan en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Men i mafia var det ju tommy som berättade allt för polisen. Man spelade för att höra hur allt gick för alla.. alltså ville man veta hur spelet skulle sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts