Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tetris! Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 pacman... springa runt i mörka rum o poppa piller är ju inte dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Poppa piller... Ioförsej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Aa just det Zelda Ocarina Of Time till N64... Det har jag goda minnen från!!! Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Half Life eller Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Mafia. Hur kan man tro nåt annat? Hela spelet skulle lätt kunna bli en film. Gudfadern 4 någon? Redigerad 28 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tetris! Lätt! Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Mafia har väll bra story fast det blir lite löjlig ibland. Redigerad 28 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Starcraft + expansionen Faktiskt så är alla Blizzards spel bra när det gäller storyn. Mafia har också en superb story, Freelancer också... Sedan så vet jag att många på forumet inte insett skönheten i Halo-serien, men jag som funnit kärleken i detta spel måste säga att jag verkligen tycker om dess story! Någon som har något att säga om Halo!? Då kan denne komma och diskutera detta med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 den längsta resan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Mafia. Hur kan man tro nåt annat? Hela spelet skulle lätt kunna bli en film. Gudfadern 4 någon? Hur kan någon tycka att Mafia inte har den bästa storyn? Jo storyn i Mafia öppnar för mestadels skjutande vilket verkligen inte skulle göra en bra film. Vad i storyn som inte involverar skjutande är väl mellansekvenserna, och dessa är inte direkt unika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Final Fantasy VI, oslagbart. Jag grät. Redigerad 28 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Varenda spel i MGS-serien har en jättebra story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Varenda spel i MGS-serien har en jättebra story Tycker också det men stör mig på att storyn är så grymt komplicerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tetris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Kingdom hearts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hur kan någon tycka att Mafia inte har den bästa storyn? Jo storyn i Mafia öppnar för mestadels skjutande vilket verkligen inte skulle göra en bra film. Vad i storyn som inte involverar skjutande är väl mellansekvenserna, och dessa är inte direkt unika... Kanske Grim Fandango? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Grim Fandango coh Den Längsta Resan! Ingen kan säga nåt annat! Eller, ja, Mafia då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 1.Half-Life 2.Halo 3.Starcraft (nostalgi så att det räcker ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Bara det att GTA III storyn blir ganska stel eftersom han inte säger något... Jo de har du rätt i. därför är VC bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts