thotim Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Min kompis fick igår sina datordelar från komplett och vi byggde ihop den på kvällen. Allt fungerar som det ska förutom vissa spel. Jag tror att det kan vara något fel på daemon tools. För när vi använde deamon tools att mounta en bin fil med så stänger spelet av sig efter ca 5-10 sekunder och det händer bara i menyn... Detta händer inte med origianalspell...Vad är felet? Ifall det är nödväntigt... AMD Athlon 64 2800+ Corsair PC-3200 512 MB DDR XFX Geforce 6600 GT 128 mb DDR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Så du menar att du försöker spela någon form av brända spel med hjälp av Daemontools? Inte smart att skriva här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Men det är ett gammalt spel, som är jättesvårt att få tag på. Little Big Adventure 2, det ser ut som om du känner till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Men det är ett gammalt spel, som är jättesvårt att få tag på. Little Big Adventure 2, det ser ut som om du känner till det Jajjemän, världens bästa spel och det ska man verkligen inte bränna för då tjänar inte Adeline pengar och kan inte göra nåt mer LBA3 :::EDIT::: förrseten så funkar inte LBA 2 som det ska på XP (själv har jag 98 se) så det är nog inte alls Daemaon som det är fel på. Jag vet dock inte om det finns någon Patch som fixar problemet :::EDIT::: Redigerad 28 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Adeline finns inte mer Dom har nog pengar så att det räcker, men det är bråk om licenser. Men vad är felet när skärmen blir svart fast man fortfarande här ljudet från spelet?.,..Gäller inte LBA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 ni har installerat drivrutiner och så? Senaste drivrutinerna på nvidias site sägs (tillsammans med AMD64 processorer) vara buggade. Testa med att köra 61.77 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Men hur får man tag på 61.77 versionen? På Nvidias hemsida hittar jag bara den senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 tar för givet att du har winXP/win2000.. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_61.77.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Och givet tager du rätt Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts