Jump to content

Min hemsida

Blues
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jaaa du... Kan inte säga att det är det bästa jag sett men man måste ju börja med något!

Tips:

1. Du bör fixa en bättre layout på allt eftersom att simpla sidor uppfattas som mindre seriösa.

2. Skriv inte på engelska om du inte behärskar det typ Jag = "I" med stort i ALLTID och Vem vet är "Hwo knows" just nu står det "vem nu's" (?)

Men uppbyggnaden av sidan är simpel och bra men lite uppfrächning skulle inte skada...

Fortsätt kämpa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har inte gjort "layouten" själv , finns några sidor där man kan hitta sådanna Frames. och ni säger att den är bra gjord för att vara gjord av en 12 åring ?

det tycker då inte jag .

Over and out.

det är till och med möjligt för en sjuårig att skriva kod som separerar sidan i tre frames, även om han nu har tagit koden för det från en sida, då noframes-elementet innehåller svensk text?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

till alla som klagar, jag antar att ni kan göra bättre sidor själva... men, ni har också varit nybörjare! många av er som klagar kan säkert inte äns åstakomma vad han gjort!

fortsätt kämpa gamemaster prova sig fram är det bästa sättet att lära sig :wub:

Förstår inte varför man måste kunna göra något bättre själv för att kunna konstatera att en tex. en sida är dålig? Får jag tex. inte tycka att Åhusglass är äcklig när jag själv inte kan göra glass överhuvudtaget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor