Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Håller med Kalle! Man måste öva för att lära sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 gör något du kan istället. lämna frontpage och engelskan i fred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ja, engelskan var lite onödig, kanske... Men övning ger färdighet! På dom igen bara (oops, det där är ju Freddis... Jag sa inte det där sista, okej?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag tycker den är helt okej, faktiskt. Lite html 1.0 vilar över den, men 'whatevva" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Bara för att jag har tråkigt så ska jag göra en sida på en halvtimme.. förvänta er inget mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Yaeh... resultat www.brobex.com/wee/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Yaeh... resultat www.brobex.com/wee/ Häftigare än Gamemasters iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Yaeh... resultat www.brobex.com/wee/ Fint för att vara på en halvtimme.. jag var nog första besökaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jaaa du... Kan inte säga att det är det bästa jag sett men man måste ju börja med något! Tips: 1. Du bör fixa en bättre layout på allt eftersom att simpla sidor uppfattas som mindre seriösa. 2. Skriv inte på engelska om du inte behärskar det typ Jag = "I" med stort i ALLTID och Vem vet är "Hwo knows" just nu står det "vem nu's" (?) Men uppbyggnaden av sidan är simpel och bra men lite uppfrächning skulle inte skada... Fortsätt kämpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tack! Humm.. göra nu?.. lägga upp en bild på hultan! *evil* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 "Hwo knows" Försöker du rätta när du inte kan själv? who knows! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Yaeh... resultat www.brobex.com/wee/ Hu har du gjort så menyn blinkar så? Tutorial ? skicka länk då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Grattis, här får du ett äpple.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Den där var ju fin! Men du har ju gjort det där förut... Fuskis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 riktigt bra sida gizmis, men inte så bra som om jag skulle göra den tar för givet att ni fattar att jag var ironisk, likksomm baa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Han har inte gjort "layouten" själv , finns några sidor där man kan hitta sådanna Frames. och ni säger att den är bra gjord för att vara gjord av en 12 åring ? det tycker då inte jag . Over and out. det är till och med möjligt för en sjuårig att skriva kod som separerar sidan i tre frames, även om han nu har tagit koden för det från en sida, då noframes-elementet innehåller svensk text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 det är till och med möjligt för en sjuårig att skriva kod som separerar sidan i tre frames, även om han nu har tagit koden för det från en sida, då noframes-elementet innehåller svensk text? Det beror på vad sjuåringen är intresserad av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det beror på vad sjuåringen är intresserad av! denna tioåring (?) är väl intresserad av "webdesign" så det är fullt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 till alla som klagar, jag antar att ni kan göra bättre sidor själva... men, ni har också varit nybörjare! många av er som klagar kan säkert inte äns åstakomma vad han gjort! fortsätt kämpa gamemaster prova sig fram är det bästa sättet att lära sig Förstår inte varför man måste kunna göra något bättre själv för att kunna konstatera att en tex. en sida är dålig? Får jag tex. inte tycka att Åhusglass är äcklig när jag själv inte kan göra glass överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Förstår inte varför man måste kunna göra något bättre själv för att kunna konstatera att en tex. en sida är dålig? Får jag tex. inte tycka att Åhusglass är äcklig när jag själv inte kan göra glass överhuvudtaget? Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts