Blues Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Nu har jag gjort en ful liten hemsida för att jag hade tråkigt. Men det är inte freewebs den här gången . Iallafall, vad tycker ni om den? TheGamemaster website Och ursäkta för dålig engelska *ÄDIT* Kan vara värt att säga att den inte har nått med mitt företag att göra Redigerad 28 december, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ful som stryk. Och vacker engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ful som stryk. Och vacker engelska. Precis vad jag väntade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Säger min åsikt alla har rätt till en åsikt : Din sida suger,Engelskan är så dålig desingen e sämt. du borde ta bort sidan Redigerad 28 december, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 fint med en hemsida byggd på frames i frontpage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vadå jag är nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 jag kan inget om att göra hemsidor, så jag blir ju tvungen att säga: nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vilket skämt. Helt värdelöst ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 En bra start tycker jag Men i stort sett och jämfört med andra sidor suger den pastöriserad stortå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Nja... Skriv på svenska nästa gång annars var den ganska hyfsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 ge fan i frontpage och frames och lär dig koda istället så är det mkt lättare att du får allt som du vill ha., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 den var br... br... nej jag kan inte ljuga så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Varför klaga så mycket? Tycker din sida ser okej ut för att vara gjord av en nybörjare i alla fall. Kan behövas ganska mycket förbättring men om du vill ha en enkel sida så räcker det antagligen... fixa till lite finare färger och tabeller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Han är ju bara 12 år så jag måste säga att den var bra gjord ändå. Fast jag kan inte förstå varför du skrev på engelska. Redigerad 28 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Han är ju bara 12 år så jag måste säga att den var bra gjord ändå. Fast jag kan inte förstå varför du skrev på engelska. Varför måste alla snacka om min ålder Ok jag kanske är liten men jag är värkligen inte dum. Och jag skrev på engelska för skoj skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Varför måste alla snacka om min ålder Ok jag kanske är liten men jag är värkligen inte dum. Och jag skrev på engelska för skoj skull. Jag menade inte att du skulle vara dum. Jag menade att man kanske inte skulle ha så höga krav på dig. Okej lär dig engelska lite bättre så kanske det blir lite "skojigare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Säger min åsikt alla har rätt till en åsikt : Din sida suger,Engelskan är så dålig desingen e sämt. du borde ta bort sidan Hans Engelska är förmodligen bättre än din Svenska iaf! Redigerad 28 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Han har inte gjort "layouten" själv , finns några sidor där man kan hitta sådanna Frames. och ni säger att den är bra gjord för att vara gjord av en 12 åring ? det tycker då inte jag . Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Klaga inte så mycket! Okej, den var skitful. Okej, engelskan sög. Okej, det fanns precis ingenting att göra på den. Okej, layouten sög också... Men annars var den jätte-jättebra, lilla gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 till alla som klagar, jag antar att ni kan göra bättre sidor själva... men, ni har också varit nybörjare! många av er som klagar kan säkert inte äns åstakomma vad han gjort! fortsätt kämpa gamemaster prova sig fram är det bästa sättet att lära sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts