m0rd0r Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 en liten fråga bara... ska en xbox crystal kunna lysa i olika färger när ett spel t.ex laddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Inte vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 HuuM? Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) lysa i olika färger? inte vad jag har sett! Redigerad 28 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jo, när jag lirad Halo 2 började den helt plötsligt lysa i alla regnbågens färger liksom wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 en liten fråga bara... ska en xbox crystal kunna lysa i olika färger när ett spel t.ex laddar? Nej, jag har en sån. MEN VISST FAN ÄR DEN FIN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har också en sån, men lysa i olika färger? Nej det har jag aldrig sett!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jo, när jag lirad Halo 2 började den helt plötsligt lysa i alla regnbågens färger liksom wow! Joo nu när du säger det, min X-box började också lysa precis när jag hade kommit till sista bana så blev den aldeles gul... Eller just det ja! det var ju mamma som kom in i rumet och tände lampan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Joo nu när du säger det, min X-box började också lysa precis när jag hade kommit till sista bana så blev den aldeles gul... Eller just det ja! det var ju mamma som kom in i rumet och tände lampan Fan, då var det nog pelle-med-2st-färgburkar-som-innehåller-regnbågsfärg-Johansson som kom in och gjorde massa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Den är ju ful som stryk. Ser så plastig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 w0rd.. Man ska ha "Tha originale"! *Wii* ska köpa 120gb hdd och Halloween chip till min snart!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts