gurfi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 som topicen lyder; hur lägger man upp en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 som topicen lyder; hur lägger man upp en bild? om du menar i posten då trycekr du på Browse som ligger under "skriv fältet" File Attachments You may attach a file to this message. Maximum file size: 512k OCh sedan är det en knapp browse. Den är typ över add reply. Lr menade du något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ett annat sätt är att ladda upp bilden här, och sen skriva: [img=Adressen] . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) mellan"skriv fältet" och "preview post finns en knapp som heter "bläddra...",det är den ända knappen som finns mellan dom två så jag antar att "bläddra..." är samma som "Browse" (eftersom jag inte hittar "browse"). ska försöka lägga upp en testbild nu... edit: funkade inte edit2: hemsidan är jätte konstig Redigerad 27 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 kan inte någon hjälpa mig . please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) testar bara... fin bild på mig! Redigerad 28 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Du var tvungen att lägga upp den största jävla bilden som du hade eller? Cpar ju hela tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 hur la du upp bilden colan K ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hur la du upp bilden colan K ?? Vi har ju redan sagt hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Gurfi: det bästa sättet att lära sig är att testa sig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jo men varje gång som jag försöker posta en bild så står det: "You cannot upload this type of file". hur jag än gör så kommer den texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jo men varje gång som jag försöker posta en bild så står det: "You cannot upload this type of file". hur jag än gör så kommer den texten. den ska vara i JPG format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 vacker bild^^ då vet jag hur man postar en bild men det finns en lite hake kvar (såklart); går det på något sätt att omvandla en bild till JPG format ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 vacker bild^^ då vet jag hur man postar en bild men det finns en lite hake kvar (såklart); går det på något sätt att omvandla en bild till JPG format ?? Öppna bilden i ett bildhanteringsprogram och spara som jpg. Det måste inte vara jpg för att den ska kunna laddas upp kan vara png och gif t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 okej! ska pröva. tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 har omvandlat bilden nu. ska kolla om det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts