Coach Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Finns det något sätt att komma in på militär anlägningarna utan att få fem stjärnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Om du har 100% med Barbara tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Tyvärr så funkar inte 100% med barbara, jag trodde det också. Men om du vill undersöka militäranläggningarna utan att dö så kan då sätta på det här fusket: L1, L2, L2, upp, ner, ner, upp, R1, R2, R2, och sätta dig i nåt fordon. Fusket gör att fordonet du sitter i blir oförstörbart(nästan) och spränger alla fordon det rör vid. Redigerad 27 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tyvärr så funkar inte 100% med barbara, jag trodde det också. Men om du vill undersöka militäranläggningarna utan att dö så kan då sätta på det här fusket: L1, L2, L2, upp, ner, ner, upp, R1, R2, R2, och sätta dig i nåt fordon. Fusket gör att fordonet du sitter i blir oförstörbart och spränger alla fordon det rör vid. Fast skiten slutar ju fungera efter ett tag? Min bil brukar i alla fall explodera efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vaa?, för mig funkar det för alltid, det enda som kan förstöra den är om den välter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 tack för alla svar spräng sönder missil tornen ta jetpack flyg över staket sno bandvagnen och rocka loss efter tanken inte går sönder i första taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 spräng sönder missil tornen ta jetpack flyg över staket sno bandvagnen och rocka loss efter tanken inte går sönder i första taget Öj är det magnus? ' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Finns det inga anläggningar under jord där? i spelet asså.. jag har bara undersökt lite i den, sen blev jag dödad, med tanke på att i den riktiga Area 51 sägs det ju att dom har anläggningar under jord men, men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Finns det inga anläggningar under jord där? i spelet asså.. jag har bara undersökt lite i den, sen blev jag dödad, med tanke på att i den riktiga Area 51 sägs det ju att dom har anläggningar under jord men, men Jaa på uppdraget: The Black project ska man ju SPOILERstjäla jetpackenså det finns underjords anläggningar men det är nog bara på det uppdraget. Redigerad 3 januari, 2005 av YoliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jaa på uppdraget: The Black project ska man ju SPOILERstjäla jetpackenså det finns underjords anläggningar men det är nog bara på det uppdraget. det finns ett annat sätt att som man kan komma under area 69. ta jetpacken, åk till bluehell, när du är under area 69 åk då till den närmaste pelaren som finns under jorden. när du är vid den ena pelaren dryck då på fyrkant så du åker ner, vips så är du i en av pelarna . Redigerad 3 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Men kan man bli "busted" när man har slagit in det fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Men kan man bli "busted" när man har slagit in det fusket? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jaa på uppdraget: The Black project ska man ju SPOILERstjäla jetpackenså det finns underjords anläggningar men det är nog bara på det uppdraget. Påpekar bara: Om du skriver med färgad text så ska du avsluta med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det visste int ejag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det visste int ejag! Tänka sig att det visste jag!! (Jag visste att du inte visste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men jag visste att du visste att jag inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts