Jump to content

Militär anlägningarna

Coach
 Share

Recommended Posts

Tyvärr så funkar inte 100% med barbara, jag trodde det också. Men om du vill undersöka militäranläggningarna utan att dö så kan då sätta på det här fusket: L1, L2, L2, upp, ner, ner, upp, R1, R2, R2, och sätta dig i nåt fordon. Fusket gör att fordonet du sitter i blir oförstörbart(nästan) och spränger alla fordon det rör vid.

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr så funkar inte 100% med barbara, jag trodde det också. Men om du vill undersöka militäranläggningarna utan att dö så kan då sätta på det här fusket: L1, L2, L2, upp, ner, ner, upp, R1, R2, R2, och sätta dig i nåt fordon. Fusket gör att fordonet du sitter i blir oförstörbart och spränger alla fordon det rör vid.

Fast skiten slutar ju fungera efter ett tag? Min bil brukar i alla fall explodera efter ett tag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det inga anläggningar under jord där? i spelet asså.. jag har bara undersökt lite i den, sen blev jag dödad, :lol: med tanke på att i den riktiga Area 51 sägs det ju att dom har anläggningar under jord men, men

Jaa på uppdraget: The Black project ska man ju SPOILERstjäla jetpackenså det finns underjords anläggningar :lol: men det är nog bara på det uppdraget. ;)

Redigerad av YoliT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa på uppdraget: The Black project ska man ju SPOILERstjäla jetpackenså det finns underjords anläggningar :lol: men det är nog bara på det uppdraget. ;)

det finns ett annat sätt att som man kan komma under area 69. ta jetpacken, åk till bluehell, när du är under area 69 åk då till den närmaste pelaren som finns under jorden. när du är vid den ena pelaren dryck då på fyrkant så du åker ner, vips så är du i en av pelarna :lol: .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa på uppdraget: The Black project ska man ju SPOILERstjäla jetpackenså det finns underjords anläggningar (w00t) men det är nog bara på det uppdraget. :P

Påpekar bara: Om du skriver med färgad text så ska du avsluta med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor