alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Får man någonting för att ha klarat av alla hopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det märker du när du klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Faktiskt så har jag klarat det och jag har inte märkt nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 varför frågar du då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 för att jag inte märkt något och trodde att det var något man inte upptäckte direkt/enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Man behöver inte göra alla uniqe jump stunts för 100%, och nej jag tror inte man får nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag vet att de inte behövs för 100% eftersom jag fick det utan dom. Men det skulle varit bra med någon sorts "belöning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 här är ett litet citat från strategi guiden "if you want som extra gifts why not take every oyster, horseshoes, snapshots, tags, unique stunt jumps" det står inte vad man får när man tar grejerna ( ) men det står ju iallafall att man får någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Då finns det alltså något. Måste bara komma på vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Då finns det alltså något. Måste bara komma på vad. man får väll lite pengar när man klarar varje hopp, så e de inte pengarna dom menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 man får väll lite pengar när man klarar varje hopp, så e de inte pengarna dom menar??? man ska få någonting när man har klarat alla. det måste ju inte vara i form av vapen, som te.x ostronen. man fick inga vapen men man fick en massa kaffe av sin flickvän (k*ull med andra ord). det kanske är samma med uniqe jump stunts då. vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ja, fast dom kanske menar pengarna, man får ju faktiskt 35 000$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts