Logi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hur kopplar man en t.ex k700i till en dator...så att man kan föra över bilder å telefonnummer m.m...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hur kopplar man en t.ex k700i till en dator...så att man kan föra över bilder å telefonnummer m.m...?? iR-port, bluetooth & usb kabel, jag har en kabel & det funkar fint .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 iR-port, bluetooth & usb kabel, jag har en kabel & det funkar fint .. men vart kan man hitta en sån där kabel då?? därför de följde inte med min telfon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Gå till affären du köpte luren på & fråga, eller så kan du ju köpa en bluetooth grej som man stoppar in i USB:n & det är lättare .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Gå till affären du köpte luren på & fråga, eller så kan du ju köpa en bluetooth grej som man stoppar in i USB:n & det är lättare .. å en sån finns vars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ja, clas ohlson, siba, alla såna affärer typ .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Kör via Bluetooth! Redigerad 27 december, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts