_Ante_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vet nån vart man ska ta Barbara när man ska på Dejt ? Hon gillar ju inte alla ställen ! Snälla hjälp mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det är nån resturang vad havet,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Den närmsta grejen. Direkt till väster om där hon bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag måste få veta !!!! Jag är desperaaat !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vi ser det! vänster om var hon bor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Till en diner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jamen Vart exakt !? Vad heter området... Jag blir bara såå irreterad.. ; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ta henne till en diner det kan jag alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ta henne till en diner det kan jag alltid JAMEN VART !? Vad heter området.. Stället ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Zooma in på kartan så ser du väster om El Quebrados ett glas med nått rött inuti Ditt ska du köra henne! Edit:Det är en Diner! Redigerad 6 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Zooma in på kartan så ser du väster om El Quebrados ett glas med nått rött inuti Ditt ska du köra henne! Edit:Det är en Diner! Okey tack ! Vad bra för jag har nu typ 99,9 % klart i San Andreas !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det inte precis det vi har sagt hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det inte precis det vi har sagt hela tiden? Jaa ! Jah vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Okey tack ! Vad bra för jag har nu typ 99,9 % klart i San Andreas !! Man behöver inte ha 100 med alla flickvänner för att få 100 % i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Man behöver inte ha 100 med alla flickvänner för att få 100 % i SA Näe men det är bara det att det är kul att få alla gåvorna sen eft. 100% !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Finns en glitch till Katie...Döda masa folk utanför hennes hus så stiger progressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag prövade den glitchen och stog där och meppra med en M4 och hade till slut 5 stjärnor efter mig men inget hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Finns en glitch till Katie...Döda masa folk utanför hennes hus så stiger progressen Det har jag provat det händer inget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Man behöver inte ha 100 med alla flickvänner för att få 100 % i SA Jag sa bara för att jag har såååå mkt % nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts