HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Kan någon säga hur man öppnar? Jag har tagit bort gummiplopparna och skruvat bort skruvarna, men när jag ska öppna så åker det bara upp skit lite sen åker det ihop så man klämmer fingrarna! Skriv inte "jag skulle inte göra det om jag var du", men jag måste göra det, för det finns inget annat jag kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag tror inte nån svarar snabbare för att du skapar ny tråd om det, när du frågat samma sak i en annan tråd.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag tror inte nån svarar snabbare för att du skapar ny tråd om det, när du frågat samma sak i en annan tråd.... Det tror jag, och dessutom hjälpte inte det där svaret mig så skriv bara om du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 när det fenomenet uppstår brukar det innebära att man har missat någon skruv... våld eller en närmare syning bör lösa problemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 när det fenomenet uppstår brukar det innebära att man har missat någon skruv... våld eller en närmare syning bör lösa problemet.. Det finns ju bara dom skruvarna under gummiplopparna (4st). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 uhm, det kanske finns en bit tejp där nånstanns eller, typ, något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 uhm, det kanske finns en bit tejp där nånstanns eller, typ, något liknande? Jag har tagit bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 4 skruvar? Nädu, det finns fler under några plast "grejjor" på undersidan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det ska vara 8 skruvar, under gummiplopparna (4st) och under 4 plastbitar, omöjligt att missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det ska vara 8 skruvar, under gummiplopparna (4st) och under 4 plastbitar, omöjligt att missa. hur får man bort plastbitarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 hur får man bort plastbitarna? Samma sätt som gummi plupparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Var jävligt försiktig när du väl får upp den också, så inte de där elektronik-tjottahejtina-banden går av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Samma sätt som gummi plupparna Pilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts