P1rsson Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag har sett att det ska gå att ser på film i sitt GBA och GBA SP. Också att man kan lägga över lite olika filer till sitt GBA från datorn. Det ska tydligen heta GBA movie player men jag fattar itne vad jag behöver. Så jag har lite frågor om det, om någon har kolla på det: 1. Vart kan jag köpa den i sverige, går bra med svensk hemsida.. 2.Vilka filer kan man lägga till sitt gameboy? 3.Vad behöver man? 4. Hur stora filer kan man lägga över? 5. Har ni någon länk där jag kan läsa mer om det? På svenska då. 6.Man ska tydligen kunna ladda ner spel och lägga in på sitt GBA (gratisspel då...) OM någon vet ngt om denna produkt skulle det vara väldigt snällt om ni svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Du behöver ett GBA-flashkort. Jag föreslår att du kollar in Shop.01Media Edit: Du kan även använda det för att spela roms på ditt riktiga GBA mm. Redigerad 27 december, 2004 av Cleansing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ledsen att jag kanske fattar trögt men kan man lägga över LAGLIGA spel (roms) från datorn till sitt GBA med hjälp utav denna: http://shop.01media.com/sv/info.asp?ProductID=14516 Jag tog denna som exempel för den var överlägset billigast. Det jag vill kunna göra är alltså att ladda över lagliga GBA spel från datorn till mitt GBA (det finns sådana lagliga så stäng inte tråden) tror du det fungerar med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det går att föra över gba spel med en sån, ja. Men inte kolla på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 ta en dyrare 16 mb är lite klent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts