wendel Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hur funkar sån action replay,behöver man någon särkild model? hade tänkte att skaffa en sådan men jag vet inte var man hittar det?kan inte nån lägga upp en länk och förklara lite bättre vad det är för sak?och som sagt, funakr den bara till SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det finns en sort som fungerar med endast SA http://www.webhallen.com/prod.php?id=35250 och en som man kan använda till flera spel+SA http://www.webhallen.com/prod.php?id=31207 http://www.webhallen.com/prod.php?id=30008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det fungerar såhär: Du sätter först in Action Replay skivan, då kommer det upp en jävla massa koder. Du markerar de du vill aktivera i spelet och sen så stoppar du helt enkelt bara in spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 hörru din cheater! Här! hittar du det för 89 kr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 vilekt är bäst att ha då?det för enbart SA eller det som funkar för andra spel ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 hur mycket pengar har du?? hosta upp lite till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Personligen så tycker jag inte att koderna var så tillfredställande. Jag ville ha lite tidsbesparande såsom att få alla hästskor och ostron. Tycker det är väldigt tråkigt att leta efter dessa. Därimot kan man få alla tags sprayade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Personligen så tycker jag inte att koderna var så tillfredställande. Jag ville ha lite tidsbesparande såsom att få alla hästskor och ostron. Tycker det är väldigt tråkigt att leta efter dessa. Därimot kan man få alla tags sprayade. men vilket ska jag köpa av dom,de som är enbart till SA eller det som funkar till många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 men vilket ska jag köpa av dom,de som är enbart till SA eller det som funkar till många? Det som enbart fungerar till SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det som enbart fungerar till SA. okej,vart ska jag beställa det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 okej,vart ska jag beställa det då? Bor du i STHLM kan du ju åka till Tvspelsbörsen och köpa den för 99:-. Annars som någon annan sade, webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Bor du i STHLM kan du ju åka till Tvspelsbörsen och köpa den för 99:-. Annars som någon annan sade, webhallen. Kan han inte åka till Webhallen också och köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Köp den som fungerar till alla spel! För det kommer hela tiden nya fusk till den, men den som har enbart till SA har bara sågra stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Köp den som fungerar till alla spel! För det kommer hela tiden nya fusk till den, men den som har enbart till SA har bara sågra stycken. Den som är enbart för SA går det också att fixa nya fusk till över nätet, men endast till SA då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 nu köpte jag det som enbart är till SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 nu köpte jag det som enbart är till SA! bra, det är säkrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts